Wannneer eerste verschijnselen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wtbob1, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wtbob1

wtbob1 Niet meer actief

Ik heb een vraagje wanneer heeft men meestal de eerste verschijnselen? Gelijk de eerste 2 weken of kan dat niet?
    En wat zijn de verschijnselen dan?
    Als ik op mijn borst druk en dan vooral op mijn tepel doet hij erg pijn en soms misselijk kan dit een verschijnsel zijn?(gelijk in de eerste 2 week dus)

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Het kan. Je kunt ook ff kijken in de topic "de eerste zwangerschapsymptomen". Daar schrijven meiden hun symptomen, velen die ook enkele symptomen voor de NOD hadden.
    Ik heb zelf ook heel pijnlijke tepels (ook zonder er aan komen), en misselijkheid.

Wanneer is je NOD ?

3. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
  4. wtbob1

wtbob1 Niet meer actief

uhm..nod?
    ik weet niet zeker of ik zwanger ben..
    ik heb een topic geopend bij anticonceptie HULP..daar staat mijn situatie duss miss dat je het dan beter snapt:)

5. wtbob1

wtbob1 Niet meer actief

Willen jullie aub antwoorden?
    En klopt het als ik 2 dec als eerste dag ongesteld ben geworde dan ik dan ong. 16 dec de meeste kans heb op zwangerschap?

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Als je een beetje geduld hebt antwoord er vast wel iemand.
    Misschien zijn ze nog bezig met 1 van je andere 2,3,4 ? topics ?

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Hou je toch gewoon bij je eigen topic, je hebt er inderdaad al verschillende nu! Iedereen zegt je gewoon dat je NIET zwanger bent, maar je blijft jezelf gek maken door allerlei verschijnselen te zoeken! Haal morgen gewoon die test en je zult zien dat die negatief is!

Deel Deze Pagina