Hoi hoi daar ben ik weer met een vraag... Ik vroeg me gister avond iets af, we vragen meestal wat voor symptomen de meiden hebben voordat ze er echt achte komen dat ze zwanger zijn dus bijvoorbeeld: overtijd, misselijk enz Maar nu vraag ik me af zijn er ook meiden die gewoon niks hadden en gewoon omdat ze overtijd waren getest hebben en een positief uitslag kregen. Bijvoorbeeld geen grotere borsten, niet echt misselijk enz Natuurlijk wil ik ook wel de symtonen weten van de meiden die ze echt als eerst hebben opgemerkt
Als eerste en enige symptoom bij mij waren mijn borsten. Die waren gewoon groter en steviger. (tenminste.. dat dacht ik! ) Toen ik een week overtijd was en nog geen duivels had gezien heb ik getest en die was toen positief! Ik had dus ook zo goed als geen symptomen!
Jaaa daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb voor het eerst vorige maand last gehad van gevoelige borsten, dacht echt dat het raak was. Maar helaas.. En sinds gisteren heb ik weer gevoelige borsten, precies als de vorige maand. Alleen de borsen, dus niet mijn tepels.. Wel apart dat ik daarvoor nooit ergens last van had. Was ik misschien aan het ontpillen? Ben nu al een half jaartje van de pil af en had het 3 jaar geslikt, zo lang is dat toch niet? Of maakt dat niet uit?
S.A Enise, Ik heb de pil 6 maanden ofzo geslikt en ben er nu net een jaar vanaf Mijn laatste ongi was op 24 april en daarna niet meer ongi geworden alleen een week geleden ofzo 3 a 4 ruppeltjes oud bruin bloed en dat was het ik krijg u alleen veel steken in mijn onderbuik en in mijn linker lies dat is alles ik durf er nog geen test aan te gooien omdat sinds dat ik ben gestopt met de pil mijn cyclussen onregelmatig zijn geworden ik ben aanstaande zaterdag jarig dus ik ga vrijdag of zaterdag testen ik weet zeker dat het negatief is omdat ik het toch niet kan geloven maar toch hoop ik wel stiekempjes dat het wel raak mag zijn Ik was van plan om dit allemaal niet aan mijn man te vertellen omdat ik hemgeen valse hoop wil geven maar hield het niet meer en heb het hem gisteren verteld ik hoop dat dit niet weer valse hoop mag zijn voor mijn man want dan is dit echt de derde keer dat hij zich voor niks heeft verheugd en dat wil ik hem niet aan doen. INSALLAH zal het hayirlisiyla echt raak zijn en INSALLAH zal het bij iedereen die het graag wilt heel snel raak zijn
A.S. tirtilisko, InsaAllah is het deze maand raak en zal je een super cadeau krijgen voor je verjaardag
Ik had bij onze eerste nergens last van. Pijnlijke borsten kwamen pas later toen ik al een poosje wist dat ik zwanger was.
Het is niet toegestaan om dubbel te posten. Deze vraag staat ook bij zwanger. Deze gaat op slot. Kwebbel