Nog 4 dagen voor mijn NOD. Na mijn eisprong veel witvloed gehad. Ben nu sinds 2 dagen erg winderig en heb krampjes en steken in mijn onderbuik! Ook heb ik een erg droge mond en drink veel, waardoor ik denk ik veel naar het toilet toe moet. Niet het ongi gevoel. Hopen dat het deze maand wel raak is!
Hoop het voor je meid! Het is je gegeund! Ik mag donderdag me bloed laten testen op HCG. Hoop dat we beiden positief mogen testen! Me duimen draaien overuren! Haha.... Voel nog steeds niks. Alleen een spierpijnachtig gevoel in me buik en stekende borsten en vaak plassen. En af en soms wat licht roze/bruim bloed bij het afvegen. Me temp was vanmorgen weer 37,2. (gister 37,3 en eergister 37,2) SUCCES en ik hoop op + Groetjes Marjo
Hoi Marjo Het is echt spanned, hoop dat het deze keer positief is. Ben zo bang voor weer een teleurstelling. Jij ook succes, en ik hoor het wel!
Ja die angst ken ik maar al te goed! Heb hem nu ook weer! Ben bang dat me ongi weer zal komen voordat ik kan testen donderdag a.s. Maar ik moet toch testen van de arts omdat ze wil zien of er evt. wel bevruchting is geweest maar dat het later is misgegaan. Heb echt de zenuwen! Groetjes Marjo