Hey hallo allemaal, vandaag heb ik Gravitamon gekocht. Ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die hier al ervaring mee hebben. Dus....wie kan me hier wat meer over vertellen uit eigen ervaring? Heel veel liefs en dikke kus, Patricia
Hoi Patricia, Ik heb het bij m'n vorige zwangerschap geslikt en ben er erg tevreden over. Mijn verloskundige adviseerde het! Ook toen ik al bevallen was en borstvoeding gaf heb ik het geslikt. Kun je dus prima slikken gr aline
He hoi, Ook ik gebruik Gravitamon. Heb geen klachten erover. Ze zijn goed in te nemen. (beter dan etos zwanger worden). Je hoeft er ook maar 1 van per dag. En dat vind ik ook wel handig. Maar zoals mijn banner al verklapt. Ik ben er nog niet zwanger van geworden. In Gravitamon zitten vitaminen en de juiste hoeveelheid foliumzuur. En in prijs, zijn ze net zo voordelig dan de tableten van de etos. Dus, mij bevalt t wel. Maar wil toch die van de etos eens proberen. Misschien dat je daar toch echt sneller zwanger van word. Groetjes.
Maar de pillen zorgen er toch niet voor dat je sneller zwanger raakt. De bedoeling van die pillen zijn toch dat je cyclus regelmatiger wordt? Teminste dat heb ik van de Etos zwanger worden pillen toch echt begrepen.
Dat is waar hoor Chantal. Maar een beter cyclus kan er weer voor zorgen dat je sneller zwanger bent. Lijkt mij. Maar misschien ben ik wel is hoor. Toch, als je bij de Etos topic kijkt, zijn er toch wel al een hoop meiden zwanger. En dat is toch wel ons motto. Voortplanting. Hihi onze oerdrift......
Heyhey, ik heb ook eerst Etos Zwanger Worden gehad, maar deze "eet" ik de hele dag, plus dat ze zo asociaal groot zijn..... Ik krijg ze niet weg, toen kwam er een tip met de vloeitjes, maar dat is ook weer zoveel werk... M'n beste vriendin die vertelde dat ik dan Gravitamon moest proberen, omdat deze kleiner zijn. Dus vandaar ook dat ik deze gekocht heb. Bedankt voor jullie reacties. Nog meer reacties zijn altijd welkom. Heel veel liefs en dikke kus, Patricia
Dat las ik inderdaad ook van die vloeitjes. Welke vloeitjes bedoelen ze hiermee. Toch niet die waar je een shaggie van draait? Die dingen zijn toch niet eetbaar?
Hihihi, ik durf dat zo niet te zeggen, ik heb wel van deze vloeitjes gebruikt en dat ging hardstikke goed hoor, maar het is zoveel werk.... Dus vandaar ook dat ik Gravitamon heb gekocht, zodat ik in iedergeval pilletjes had, die ik tenminste wegkrijg. Liefs en dikke kus, Patricia P.S.: hoelang zijn jullie hier al bezig?
huh dus die dingen kun je eten joh.... nooit geweten. Dacht dat je die alleen kon roken.... Ha, weer wat geleerd. Wij zijn vanaf september bezig, inmiddels dus in ronde 4. Weet dat ik nog lang niet klagen mag hoor. Maar goed, je weet t wel.Als je iets wilt, dan moet het t liefst ook gelijk. En jullie dan?
Ja wij zijn ook ongeveer zolang bezig, ik wordt ook een beetje ongeduldig en nu vooral dat er in mijn omgeving al heel veel zwanger zijn.
Ik slik ook de gravitamon, bevalt prima. Alleen wel een beetje prijzig. Wat moet je met die vloeitjes doen dan?
Hey goedenmorgen allemaal, ik zal ook even vertellen hoe lang mijn man en ik al bezig zijn. Mijn man en ik zijn al bezig sinds oktober 2005. Alleen wil het op een of andere manier niet helemaal lukken. We zijn allebei gewoon vruchtbaar, dus daar zal het niet aan liggen... Sinds een half jaar is mijn menstruatie een beetje regelmatig, al schommelt het wel een beetje tussen de 28 en 31 dagen... (vroeger was ik altijd 5 weken ongesteld, 2 weken niet, 3 weken ongesteld, 1 week niet en ga zo maar door, dus dit is al heel regelmatig voor mij...) Hoe je dat met die vloeitjes doet.....Nou je legt een vloeitje op het aanrecht, of ergensanders, maakt de capsule van Etos Zwanger Worden los en gooit de poeder op het vloeitje. Dan pak je nog een vloeitje en plak je ze aan elkaar. Hierna een bolletje vormen, soms heb je nog een derde vloeitje nodig. Glas water pakken en doorslikken. En dit moet je dan 2x per dag doen... Van het weekend is mijn vruchtbare periode, dus als m'n man thuis is (is de hele week weg) is hij ook gelijk de pineut. Hahahahaha....aan de klus. Liefs en dikke kus, Patricia
Hoi, Was eerst aan de Etos zwanger worden(nog voor dat het hele etos topic er was )..t zijn in mijn ogen geen wonderpillen maar ben wel zwanger nu. Toen direct over gegaan op Gravitamon Fem natal geloof ik dat het heet. Was in verhouding goedkoper dan Etos zwanger zijn, vandaar. Succes!