Hoi lieve allemaal. Ik ben vandaag 3 dagen overtijd maar gisteravond kreeg ik wat bruin verlies alleen bij t afvegen niet eens in m'n slip. Ik had wel een beetje menstruatie schattige krampjes alleen rechts onderin. Vanochtend ook wat bruinverlies bij het afvegen maar bijna geen buikpijn meer wie Kan mij helpen want de meeste zeggen een test is te vroeg en ze zijn ook best duur dus wil niet te vroeg testen. Lieve groetjes een zenuwachtige moeder
Meid als je 3 dagen over tijd ben kan je gerust een test doen hoor! Bij kruidvat verkopen ze 2 testen voor 5 euro en anders bij de action heb je goedkope zw testen... Succes!
Ja misschien wel ja ben gewoon zo zenuwachtig we willen dit zooooooo graag haha. Mijn vriend zei we doen maandag een test omdat ik bruin verlies had had hij zoiets van dalijk zet t door maar ik heb altijd erge buikpijn als ik ongi niet worden nu niet alleen bbeetje krampjes rechtsonderin en pijn in m'n rug
Tsja, er is een goede kans op zwangerschap, aangezien je meerdere dagen overtijd bent. Maar zekerheid kan alleen een test je geven.
Heb je altijd regelmatige cyclus? Een test hoeft niet duur te zijn, bij de kruidvat hebben ze een duo verpakking voor 5euro. Bruin afscheiding is oud bloed het kan nog van je vorige menstruatie zijn, maar soms betekend het ook een voorbode van een menstruatie. Hoop dat je snel van de onzekerheid af bent, succes!
Mijn ongi begint altijd met bruinverlies. Op een gegeven moment is het weg maar dan breekt de echte ongi door. Ik hoop dat het bij jou anders is. Ps bij de action krijg je 2 testen voor zelfs eur 1,50!
Ik was ook 4 dagen over tijd toen ik een positieve test had.. Dus als je zeker weet dat je over tijd bent kun je makkelijk een test doen en gewoon bij de kruidvat testje halen die zijn wel goed en betrouwbaar en redelijk goedkoop.