eerder heb ik ook al een onderwerp geopend over dit onderwerp. nu dacht ik eerst dat ik vandaag mijn innesteling had en toen later op de dag dacht ik toch echt dat mijn menstruatie begonnen was. maar tot mijn verbazing kwam er zonet helemaal geen bloed meer alleen bruinig spul maar ook maar heel weinig. ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD. mischien omdat ik het zo graag wil zet mijn ongesteld niet door maar kan ook innesteling zijn. famke
Hoi Famke, Bij mij betekent dat bruine spul altijd dat mijn menstruatie eraan komt. Het is namelijk oud bloed. Ik hoop dat het bij jou wat anders gaat betekenen. Groetjes
hoi cindie nou bij mij is dat bruine altijd na aan het einde van de menstruatie. ik heb ook nog nooit gehad dat ik maar 1 dag bloed verloor en dat het dan ophield. laten we hopen op het goede. tot nu toe ook nog geen bloed te bekennen. famke
Innesteling is zo'n 7 dagen na ovulatie. Als je 4 dagen voor je nod zit, ben je daar allang voorbij, sorry
hoi nepthys ik had vrijdag 15 november mijn eisprong. mijn vorige menstruatie was 27 oktober daarom ga ik er vanuit dat het nu ook weer de 27 e zou kunnen komen. maar weet ik dus niet zeker. daarom dat ik zei dat ik 4 dagen voor NOD zit famke
Het kan beide kanten opgaan, ik had het zowel bij zwangerschap als bij de gewone cyclus. Hoop het voor je, je kan een gevoelig testje wagen alvast of gewoon op je nod wachten.
als ik morgen nog steeds geen bloed heb dan ga ik morgen ochtend een testje doen heb wel gevoelige liggen.
Hoi, Als je 15 november je eisprong had zit je nu toch op 8 dpo? Dan kan het in theorie heel goed een innesteling zijn. Succes!