wie herkent dit? Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoanneJo, 17 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hoi allemaal
    Ik ben inmiddels 3 maanden van de pil af.
    Volgens de kalenders heb ik seks gehad tijdens mijn eisprong en de dagen eromheen (we hadden vakantie beide dusja, het is gewoon zo gegaan) alhoewel ik niet weet of ik pcies goed zit en het deze maanden nog niet had verwacht begin ik sinds vandaag te twijfelen
    Als het goed is , is vandaag mijn nod. Ik wil Max tot woensdag afwachten om teleurstellingen te voorkomen ook omdat ik net pas van de pil ben.
    Maar sinds vannochtend (ik moest hoesten) en kreeg enorme steek links in mijn lies. Over de hele dag had ik die steekjes ook op dezelfde plek en net met niezen schoot ik bijna de lucht in van schrik weer dezelfde steken op dezelfde plek.
    Ik had dit alleen in mijn eerste zwangerschap en verder heb ik dit nog nooit rond nod gehad. verder soms pijn in me borsten maar eigenlijk amper kwaaltjes al ben ik de laatste week wel echt moe alleen dacht dat dat door tijd van het jaar kwam

Wie herkent die steken? En is het een teken? Of kan het ook bij menstruatie horen.. ik hoor het graag en wacht nog even af.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bij de eerste had ik die bandensteken ook al voor NOD. Bij de tweede niks.

Beetje cliché natuurlijk, maar alleen een test geeft zekerheid.

Succes meid, hoop dat het raak is voor je.

3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    K zou gewoon testen, zeker omdat vandaag je NOD is. En zeker als je nog niet ongesteld bent geworden, ik word het meestal in de ochtend, een enkele keer in de middag, ik weet niet of jij het ook zo op een bepaalde tijd van de dag hebt. Even snel naar de supermarkt rijden dus, is nog ff open.
    Succes!

4. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ja bij mijn eerste heel erg. Maar nooit tijdens menstruatie daarom valt het nu op. Heb altijd 100 kwaaltjes maar dit niet.
    Idd test zal zekerheid geven maar ik wacht nog want vandaag is pas nod
    Wilde meer ervaringen weten omdat ik verder niet echt iemand heb om erover te kletsen :)

5. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Kan ook bij een menstruatie horen helaas, iedere x op mijn nod of als ik overtijd was, (cyclus werd heel onregelmatig) 36-50 dagen last van steekjes en pijnlijke borsten als ik er in me hoofd teveel mee bezig was. zodra ik een witte test had en het los liet, werd ik de dag erna ongesteld..

Kan natuurlijk wel zo zijn dat je wel zwanger ben, alleen kan helaas alleen een test dat in kaart brengen..

6. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama

Ik ben pas 3 maanden gestopt en wel een regelmatige cyclus maar kan er 1 tot 3 daagjes naast zitten dus vandaar dat ik nog niet wil testen. Pas volgende week om onzekerheid te voorkomen :) ik ga morgrn toch langs action en dan haal ik sws even een test .. en als ik me dwn niet kan inhouden doe ik m zondagochtend

7. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama

Precies wil mezelf ook niet gek denken maar de steekjes waren vandaag zo aanwezig dat het vanzelf ging (ik had het deze maand juist echt niet verwacht)

8. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    nee snap ik hoor, maar kan ook best onbewust gaan, stiekem hoop je er natuurlijk altijd op dat het snel raak is

Ik ga voor je duimen!

9. femm88

femm88 Bekend lid

18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Lastig om te zeggen. Ik had elke maand waarin ik dacht zwanger te zijn en toen was ik het niet.
    In de ronde dat het raak was, heb ik niets gevoeld.

10. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Lief dankje :)

11. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    ja bij mij dus andersom. Normaal 100 kwaaltjes behalve deze en elke x dacht ik zwanger te zijn maar niks en nu dit en verder helemaal niets .. alhoewel ik ook heel emo ben en niet lekker in me vel zit voor me gevoel (zit mezelf in de weg) maar goed we zullen zien aankomende dagen

12. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik denk dat ik het toch goed had dames.. ik weet ff niet waar ik het zoeken moet. Had het niet zo snel verwacht

Bijgevoegde bestanden:

Linda89, Pimpelmeesje, Suuster en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

14. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Dankjewel heel onwerkelijk hoor

15. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

16. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

17. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Dankjewel dames !

18. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Heel onwerkelijk maar toch echt waar. Ben dus ongeveer 4/5 weken zwanger mijn kalender geeft 4,5 week aan.

Bijgevoegde bestanden:

Doublemom vindt dit leuk.
  19. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Nou duidelijker kan niet! Gefeliciteerd en wat fijn dat het zo snel heeft mogen lukken :)

JoanneJo vindt dit leuk.
  20. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    heel fijn inderdaad alhoewel ik het niet verwacht had. Had veel problemen met menstruatie en niet een heel gezond jaar qua levensstijl maar hey, het is zoals het is en nu heb natuurlijk de knop volledig omgezet voor ons kindje. Zo spannend en onwerkelijk

Deel Deze Pagina