hoi Dames, weet dat het misschien een rare vraag is, maar ik heb vorige week maandag mijn ei gehad , en afgelopen vrijdag was is 's ochtends meteen misselijk, maar moest niet braken . heb vanaf vrijdag wel dat ik bijna de hele dag moet boeren mijn misselijkheids klachten zijn iets minder, maar ben 's ochtends wel duizelig erbij! hebben nog meer dames hier last van?
Ik heb ook vaak er last van dat ik me zo down voel en misselijk (misselijk tot aan bijna braken aan toe, net tot zover toe dat ik toch niet hoef te braken). Erg vervelend want denk bij mezelf van heb het liever wel dat ik moet braken dan ben ik er vanaf. En voel soms ook steken op mijn borst. Heb al verscheidene keren tests gedaan maar elke keer weer die negatieve tests. Wie oh wie heeft dit nog meer ?
ik heb er oon last van, ook misselijkheid maar niet zo erg dat ik moet braken, en licht in me hoofd. Nou had ik gister ook slijm met een beetje bloed erin, nou denken andere meiden dat t misschien een innesteling kan zijn. Nou ik wacht maar af tot volgende week.
hoi naad24, bij mij was het dus ook een aantal dagen na mijn ei, dus kan idd iets van innesteling zijn....heb ook niet hoeven braken, maar wel misselijk en duizelig.... ik zie dat jij ook over iets van 1 week mag testen....spannend! groetjes
hier houdt het 's ochtends aan, die boertjes blijven komen, verder ook een beetje misselijk 's ochtends, maar niet meer zoveel als afgelopen vrijdag....hopelijk blijft ongi uit, en kan ik maandag/dinsdag eens een test ertegenaan gooien....
vandaag bijna geen last meer van die vervelende boertjes, vond het maar erg raar want ze hielden de hele dag aan, nu alleen gevoelige borsten aan het krijgen..... mag volgende week testen, als die niet komen, want 100% van mijn cyclus uitgaan kan ik ook niet.....