Aan de hand van de ovulatietesten zou ik zeggen 21-2 ovulatie...zit ik daar goed mee en zo ja wanneer kan ik dan het beste testen? Mijn cyclus zit meestal tussen 28-36 dagen. Dank jullie wel voor het meekijken.
Persoonlijk zie ik nog geen positieve ovulatietest. Bij mij waren ze ook zo, maar aan mijn temp te zien heeft er geen eisprong plaats gevonden. Dit was bij mij een positieve van sensitest.
Ik denk wel dat jouw eisprong de 22e of 23e geweest kan zijn. Dat maakt je nu 12 of 13dpo en dan kan je een zwangerschapstest doen.
21e lijkt inderdaad ds piek te zijn..echter is de lh piek voor je daadwerkelijke ovulatie. Wanneer uiteindelijk de ovulatie plaatsvindt is per vrouw verschillend. Varieert tussen de 12 uur tot 48 uur na lh piek (sommige vrouwen nog later ) Heb je er ook bij getempd? Als je weet hoeveel uur na je lh piek je meestal ovulatie dan kan je dat aanhouden. Anders zou ik het gemiddelde van 48 uur aanhouden en er dus van uitgaan dat je de 23e je ovulatie hebt. Vandaar uit kan je tellen tot de dag dat je kan gaan testen.
Overigens waren mijn urinesticks ook nooit echt heel donker en toch had ik een ovulatie. Bij mij werkte de digitale van clear blue heel goed want kreeg daar gewoon een smiley te zien. Maar ik.had toen korte regelmatige cyclus dus dan is het qua prijs (dure testen) ook te doen
Precies dit had ik ook altijd. Bij mijn ovulatietesten was mijn testlijn nooit donkerder dan de controlelijn, wel kreeg ik dan een smiley via de clear blue ovulatietesten en dit klopte duidelijk wel want ik ben toen uiteindelijk zwanger geraakt