Misselijkheid komt terug? (22 wk zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evenstar, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben misselijk geweest tussen week 6 en 16, en daarna was het een tijdje zo goed als weg. Maar nu opeens lijkt het wel terug te zijn, een niet-aflatend gevoel dat mijn eten niet goed zakt en dat ik (ranzig) steeds boeren moet laten.

Is dit nou weer 'misselijkheid' zoals ik het eerst had, of is dit gewoon hoe het voelt als je baarmoeder steeds hoger klimt en er dus zaken zoals mijn maag in de verdrukking raken? Wat doe ik hier tegen?? :(

Ik was net zo blij dat ik weer trek had, en nu eet ik steeds maar kleine beetjes om niet vol te zitten en oprispingen te krijgen. :x

2. Hey evenstar, ik heb hier ook last van! Vanmorgen in de auto had ik echt het idee dat ik moest gaan overgeven en had geen zakjes in de auto behalve die om mijn boterhammen hahaha

Met het raampje open en na idd een boertje is het gezakt. Ik heb op het werk ook vaak dat mijn eten omhoog komt. Volgens mij kun je hier niet veel aan doen, behalve verspreid over de dag eten maar dat doe ik al. Maar je bent in ieder geval niet de enige!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :D gedeelde smart dus... fijn om te weten dat ik niet abnormaal ben. Wel onwijs bagger, vind ik dit. Heb het gevoel dat mijn buik echt op knappen staat, ook aan de buitenkant (strak-vel-gevoel). En dit is pas het begin... :$

4. Ja, verschrikkelijk he heb ik ook! Heb je mijn buik foto gezien in feb mama forum? Dat bedoel ik, MEGA!

5. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hey meiden,

Ik herken het helemaal! Ik ben nu 22+4, en zat me ook af te vragen waardoor dit komt.
    Misschien heeft je maag minder ruimte?
    Boertjes laten helpt inderdaad, maar lucht dan maar heel eventjes op..
    Misschien is er nog iemand met goede tips?

Liefs, BarbaBeer

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hey Barba, precies ook op 11 feb uitgerekend ;) Hmm... het zal dus idd met de klimmende baarmoeder te maken hebben. Mijne ligt al een stukje boven de navel nu. Dat wordt nog een lange rit maar misschien rekt mijn buik ook wat uit van boven en krijg ik wat meer plek :D

Deel Deze Pagina