Ik ging net naar de wc en ineens begon het toch erg te steken in mn vagina zo hee en tegelijkertijd ook wat menstruatiepijn. Weet iemand wat dit kan zijn?
Heb ik ook wel eens. Dan denk ik; als ik zo blijf zitten mijn (blaas)spieren zo ontspannen houd, valt de baby er uit! Soms doet het echt goed pijn! Maar ik vind de steken wel een beetje te vergelijken met de steken van het indalen. Dus misschien dat het dat nog wel een beetje is...? Ik weet het ook niet.... Ben benieuwd wat voor verdere reacties je nog krijgt, dus ik lees even mee!
Ik heb ook het idee dat dat bij het indalen hoort. Hier afgelopen vrijdag ook last van steken in mn doos, pijn in mijn onderrug en onderin mn buik (leek inderdaad wel een beetje op de heftigere versie van menstrustiekrampen, tenminste die heb ik normaal lichter). Gister leek het allemaal te gaan en vandaag weer steken in mn doos, buikpijn enzo. Kan dat indalen wel een paar dagen duren eigenlijk?
Afgelopen donderdag was de kleine nog niks ingedaald. Dus zou het nu begonnen moeten zijn? Ik weet het ook niet, moet donderdag weer naar de VK zal het dan eens vragen.
Indalen kan zeker een paar dagen duren. Soms gaat het volgens mij ook heel geleidelijk aan. Die steken heb ik al een paar weken... Als hij dan eenmaal helemaal is ingedaald en hij woelt met zijn hoofdje doet het ook weer enorm veel pijn.... Pfff, tijd dat hij geboren wordt... ben al die pijntjes helemaal zat!