Beste mensen, Wie kan mij helpen. Ik ben erg onzeker over mijn huidige situatie. Ik slik de pil langer dan één jaar. Ik ben in november op de laatste dag van mijn menstruatie naar bed geweest met mijn vriend. We hebben het zonder condoom gedaan. Ik ben daarna gewoon verder gegaan met de Pil. Ik ben in december ongesteld geworden en heb voor de zekerheid zwangerschaptest gedaan en die bleek negatief te zijn. Maar ik maak me nog steeds zorgen, ik heb in de afgelopen week 2 zwangerschaptesten gedaan en die waren ook negatief. Moet ik me zorgen maken dat ik misschien toch zwanger kan zijn? HELP! Groetjes, Maaike.
lijkt mij niet zwanger je hebt gewoon de pil door geslikt zoals het hoort je hebt alleen sex gehad in de stopweek ....tijdens mesntruatie is de kans zeer klein tot nihil om zw te raken en overigens je test waren tot 3 toe negatief heb je daarna in je stopweek wel menstruatie gehad?
De pil is natuurlijk nooit 100% betrouwbaar, maar als jij de pil netjes op tijd slikt, je bent niet ziek geweest en je hebt geen medicijnen gehad die je pil kunnen beinvloeden. Lijkt mij de kans erg klein dat je zwanger bent. Ook in je stopweek ben je namelijk door de pil beschermd. Als je zwanger zou zijn, zal je dit denk ik nu wel gemerkt hebben, of zou de zwangerschapstest positief zijn.