Beste mensen, Wie kan mij helpen. Ik ben erg onzeker over mijn huidige situatie. Ik slik de pil langer dan één jaar. Ik ben in november op de laatste dag van mijn menstruatie naar bed geweest met mijn vriend. We hebben het zonder condoom gedaan. Ik ben daarna gewoon verder gegaan met de Pil. Ik ben in december ongesteld geworden en heb voor de zekerheid zwangerschaptest gedaan en die bleek negatief te zijn. Maar ik maak me nog steeds zorgen, ik heb in de afgelopen week 2 zwangerschaptesten gedaan en die waren ook negatief. Moet ik me zorgen maken dat ik misschien toch zwanger kan zijn? HELP! Groetjes, Maaike.
Nee, hoor..denk het ook niet. Ten eerste: je slikt de pil, en je bent 'm niet vergeten. Ook in de stopweek ben je beschermd. Ten tweede: Je bent in december ongesteld geworden en hebt daarna meerdere keren negatief getest. Ten derde: Het is ondertussen al januari: als je zwanger was geweest was dat allang zichtbaar middels een test!
ben het helemaal eens met mijn voorgangers... de kans dat je zwanger zou zijn is heel minimaal. testen zouden inmiddels echt posi moeten zijn en in je stopweek van je pil ben je ook gewoon beschermd.
Nee hoor, als je testen negatief zijn, en je hebt verder geen 'klachten' ( misselijk, moeheid etc) denk ik niet dat je zwanger bent!
Denk het ook niet. Bovendien heb je sex gehad 1 dag voor je menstruatie en dan ben je eigenlijk niet vruchtbaar (dat is pas 2 weken na je menstruatie). Dus als je ook de pil nog slikt, ongesteld bent geworden en negatieve testen hebt dan durf ik voor 99% zeker te zeggen dat je niet zwanger bent. Waarom denk je dat je zwanger bent? Heb je bepaalde symptomen? Of is het iets anders?
Waarom denk je dat je zwanger bent? Ik zie je niets schrijven over dat je de pil vergeten bent, en je bent gewoon ongi geworden en je test negatief. Ik zie dus geen enkele aanwijzing dat je zwanger kan zijn..
Hoi Mamatien, Ik heb geen klachten, ik ben de Pil ook niet vergeten, maar ik was gewoon bezorgd dat we sex hebben gehad op de laatste dag van mijn stopweek en ook nog zonder condoom. Maar nu weet ik dat je ook beschermd bent in je stopweek als je de Pil normaal ingenomen hebt. toch? Maar nu voel ik me beter, ik moet als het goed is morgen ongesteld worden en als dat gebeurd dan zet ik een streep door mijn bezorgdheid heen.