zwanger of toch niet help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chelsea 1, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik ben chelsea 23 vanaf vandaag een nieuw lid en ik wil iets vragen. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil ( toen nog niet voor een kinderwens). Mijn cyclus is voor een lange tijd regelmatig. we zijn dit jaar sinds kort bezig.11 april heb ik mijn laatste menstruatie gehad en 1 mei had ik last van licht bloedverlies (druppels bijna niks) en 1 dag echt super buikkrampen, ik dacht dat ik ongesteld moest worden, maar er kwam niet veel paar druppels of alleen met plassen en afvegen. Ik had 9 mei ong moeten worden en ik ben het niet. Heb wel rare symptonen zoals: diarree, veel plassen, opgezetten buik, lichte pijn in borsten, lage rug pijn en dat mijn broeken te strak op mijn buik drukken. Het vreemde is dat ik vandaag een test heb gedaan en eruit kwam dat ik niet zwanger was ( moet ik wel zeggen ik had niet genoeg geplast, had de verpakking al open voor ik eigenlijk klaar stond, geen ochtendurine) of heeft dat geen in vloed er op? Heb ik mijn test misschien te vroeg gedaan? help wat moet ik doen. In iedergeval alvast bedankt voor het reageren

groetjes chelsea

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoe lang is normaal gesproken jouw cycus?

3. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
  4. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
    wel super dat je in verwachting bent smoekie !

groetjes chelsea

5. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
    normaal 29 dagen

6. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
    moet je het met ochtend urine doen?

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Is je cyclus altijd 29 dagen?

Ik zou morgen of overmorgen (hoeveelheid zwangerschapshormoon verdubbeld om de dag)nog eens proberen met (genoeg) ochtendurine. ;)

Veel succes! ;)

8. chelsea 1

chelsea 1 Lid

14 mei 2007
    9
    0
    0
    sinds dat ik gestopt ben met de pil heeft mijn cyclus zich ontwikkeld tot 29 dagen het is 1 keer gebeurd dat ik rond 36 dagen menstruatie pas kreeg, heb toen geen last gehad van licht bloedverlies voor die tijd. Daarom vind ik het vreemd

Deel Deze Pagina