Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maya, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Hey,
    Ik heb sinds een paar dagen verchrikkelijk pijnlijke tepels. Ik kan niet zonder bh rondlopen en mijn borsten lijken (nog) zwaarder te zijn.
    Geregeld heb ik last van , ja, zo wat zeer in mijn onderbuik. Precies zo verekkingspijnen. Vorige week was ik bij de dokter (voor een heel ander probleem) en toen ik dat zei van mijn borsten, vroeg ze direct of ik zwanger was. Maar kan dat? Kan ik al zo snel, 1 week na het vrijen al pijnlijke borsten krijgen? Ik ben ook niet misselijk of zo. Zijn er misschien nog andere symptomen waar ik aan kan zien dat ik al dan niet zwanger ben?? :(
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Mag ik vragen hoe lang je van de pil af bent (als je die slikte natuurlijk)

    groetjes
     
  3. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Euh,
    Ik draag een nuvaring, maar ik heb hem niet op tijd ingestoken :oops:
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ah ok... dan kan ik je helaas niet helpen. Ik weet niet hoe die dingen werken.

    Groetjes
     
  5. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Is dat zoveel verschil?? :(
    Hij bevat etonogestrel en ethinyloestradiol, moest dat iets kunnen helpen.
    Dat heeft normaal dezelfde werking als elke dag de pil slikken.
    En stel hypothetisch dat ik wel wel gewoon de pil slik? Wat dan?
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je bent hem vergeten in te plaatsen toch? ja dat kan met de pil ook gebeuren alleen dan ligt het aan welke van de 21 pillen je vergeet.
     
  7. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Oh, ok

    Thanks anyway!! :)
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heb ook geen flauw idee, maar begrijp dat het niet gepland is?? Wat zij de huisarts dan??
     
  9. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Ieps,

    Wel, ik zit in mijn laatste jaar. Mijn vriend is afgestudeerd en solliciteerd momenteel. Het is inderdaad niet gepland, maar het is wel meer dan welkom, voor ons beide.
    Toen ik tegen de dokter zei dat ik last had van mijn tepels, vroeg ze meteen of ik niet zwanger was. Maar toen ik zei dat het niet echt mogelijk was, is ze er niet op ingegaan.
    Ik ga in elk geval volgende week terug. Indien ik niet zwanger ben, moet er toch wel een andere oorzaak zijn voor de pijn, niet??

    Groetjes
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik zou in ieder geval een testje doen, dan weet je gelijk meer..
    Succes!

    ps. voor iedereen die geïnteresseerd is wat de Nuvaring eigenlijk is, hieronder een site met info (ik moest het nl ook opzoeken daar ik er nog nooit van gehoord had :) )

    http://www.nuvaring.nl/Consumer/index.a ... 4106481482
     
  11. maya

    maya Lid

    11 nov 2005
    7
    0
    0
    Ieps,

    Zal ik zeker doen
    Thanks in elk geval!!
    En, wie weet... :D
     
  12. bellissima

    bellissima Nieuw lid

    13 nov 2005
    2
    0
    0
    Hooii,
    Mss is dees wat overbezorgdheid of paranoia enzo, maar dit zou nu eenmaal een heeel slecht moment zijn om zwanger te worden en op één of andere manier vertrouw ik de pil niet helemaal. Nu , ik slik de pil zoals het hoort...als ik hem es was vergeten, slaagde ik er wel in hem binnen de 12u te slikken. Ik moet nu vrijdag ongesteld worden en sinds vorige dinsdag ben ik ontzettend duizelig, soms ook ietwat misselijk. Af en toe heb ik een kramp in mijn onderbuik en vandaag kreeg ik plots een hartklopping, wat ik nog nooit heb gehad...
    kwil echt nog geen test doen, omdat ik et nu nog niet wil weten. Maar kan iemand me aub bevestigen dat dees gewoon paranoiia overbezorgdheden zijn? (en of je minderjarig abortus kandoen zonder dat je ouders het weten? :) :oops: ;) )

    dankss
     
  13. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik denk dat je idd een beetje overbezorgd bent.
    Als ik het goed lees ben je de pil niet vergeten in te nemen (binnen 12 uur hoeft ook geen probleem te zijn).

    En de symptonen die je noemt hoeven niet perse met een zwangerschap te maken te hebben.
    Dus wacht even a.s. vrijdag af.
    Het kan zijn omdat je je nu zo druk maakt dat de menstruatie zelfs even op zich laat wachten zodat het lijkt dat je overtijd bent.

    Dus wacht nog even af en probeer en niet te veel mee bezig te zijn.

    Duim voor je dat je snel ongi wordt.

    Silly
     
  14. bellissima

    bellissima Nieuw lid

    13 nov 2005
    2
    0
    0
    Dank u voor et geruststellend antwoord! Ik heb nu plots ook wel last van redelijk veel slijm en vandaag leek het wel bruin-ig. Ik heb ook precies wat jeuk aan mijn vagina. :s

    nuja, zoals je zei..gewoon rustig afwachten tot vrijdag...
     
  15. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik denk ook dat je overbezorg bent,nu je er veel op let dan wordt het ook meer als dat je er niet mee bezig bent.Enne als je leuk blijft houden bij de vagina kun je ff naar de dokter gaan dan heb je misschien een schimmelinfectie.Door de stress kun je ook lichamlijke klachten krijgen dus ik hoop voor je dat je snel ongi wordt.

    veel succes ermee ;)
     

Deel Deze Pagina