Ik heb nu al 4 dagen een positieve ovilatietest.Ik test smiddags en sávonds,maar de teststreep knalt werkelijk al van de test af nog voordat de controlle streep er staat???Ben 3 okt voor het laatst ongi geweest,en die was 1 dag best heftig, andere dagen wat minder, dus lijkt me niet dat ie posi uitslaat vanwege een zwangerschap....Test ik niet goed of kan je meerder dagen achter elkaar een posi test hebben
kruidvat,maar die zijn niet goed las ik,dus nu sinds 2 dagen met een dipstick van het internet....Sensitest
Ik heb vorige maand vijf positieve ovulatietesten van het Kruidvat gehad. Naar mijn mening zijn de kruidvat ovutesten niet betrouwbaar. Ik gebruik nu die van sensitest. Vandaag zou mijn eisprong zijn. Ik heb nog geen positieve test in handen gehad. Dus ik ga nog even door met testen.
ik gebruik babyboom testen, en sensitest blijven bij mij meerdere dagen achter elkaar positief! terwijl ik met de bb testen weinig problemen heb, gebruik ze al ruim 1 jaar. afgelopen ronde ook een paar dagen een pos test gehad, wrs zat mijn eisprong niet echt goed.... vandaag heb ik ook weer een knaltest, en meestal heb ik mijn ei dan echt binnen 24 uur....