Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ik weet niet of het in dit onderwerp moet, maar misschien kan ik een beetje wijzer gemaakt worden Ik heb dinsdag 24 maart na anderhalf jaar mijn implanon laten verwijderen, en die avond en het weekend gelijk al onveilige sex gehad. Nu heb ik het hele weekend ook menstruatie krampen en normaal ben ik dan gelijk ongesteld. Dit is dus nu niet het geval. Kan het zijn dat ik nu al zwanger ben? Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Denk het niet. Denk eerder zoals in vorige onderwerpen met gelijksoortige symptomen dat het je lichaam is dat zen eigen cyclus zoekt. Het zou dan ook moeten lukken dat je toen net je eisprong had. Mss is het nu je eisprong dat je voelt. Hopelijk snel meer duidelijkheid.
Dus als het mijn eisprong was, was ik dit weekend dus wel vruchtbaar. En mijn vriend en ik hebben meerdere keren sex gehad. Kan er dan dus een kans bestaan? Ik moet maar gewoon nog even geduld hebben wat nu al erg moeilijk is. Haha
ik heb geen glazen bol die kan zeggen of het je eisprong was of niet. Daarvoor kan je best ovulatietesten aankopen. Zo krijg je meer inzicht in je cyclus. Een eisprong en onbeschermd vrijen is geen absolute factor voor een zwangerschap. Als je dit weekend idd je eisprong had, dan was je dit weekend idd vruchtbaar. kan je ook checken aan je slijmvlies. Denk dat het aan te raden is je even in te lezen in het herkennen van symptomen van eisprong, kopen van ovulatietestjes. Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel en dames die meteen zwanger zijn maar het is lang niet altijd zo. Succes!