Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angelgirl, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi Fleur,

Wat lief dat je de moed er zo inhoudt zeg. Dank je. Ik hoop natuurlijk hetzelfde voor jou. Laten we allebei maar mooi bij de groep horen die pas laat positief testen :).

Mijn PMS is nu voornamelijk bij vlagen wat lage rugpijn en een zere onderbuik en dat is voor mij een standaard PMS verloop ;). Maar tot nu toe nog geen bloed te bekennen. Zoals ik net schreef had ik wat donkere afscheiding, maar da's dus tot nu toe bij dat ene beetje gebleven....

Ben jij/zijn jullie trouwens al lang aan het proberen? Wij sinds juni.

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Toch heb ik veel gelezen van vrouwen die het gevoel hadden alsof ze ongi moesten worden en zich ook zo voelde. En waarbij bleek dat ze toch zwanger waren. Dus ik houd de moed er voor je in!

Nee we zijn nog niet zo lang bezig. Eigenlijk pas een maand.. We gebruiken geen condoom meer sinds begin september.

3. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo dames.

Vandaag heb ik een test gedaan. (Clear blue)

En.............. IK BEN ZWANGER :D
    Zat ik toch bij het goede eind.Het was wel een licht streepje maar duidelijk genoeg voor een positieve uitslag ;) Vorige testen waren negatief. Maar in mijn achterhoofd bleef ik behoorlijk twijfelen.
    Nu a.s donderdag naar de HA en dan wordt er een afspraak gemaakt bij de Gyno.
    We zijn heel erg happy! Ben heel erg benieuwd hoe lang ik zwanger ben. Zoals we uit hebben gerekend moet ik nu ongeveer 4 weken zwanger zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    kheb 'stiekem' meegelezen: GEFELICITEERD! geniet ervan

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    :D

6. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    SPannend om deze berichtjes te lezen en uiteindelijk te horen dat je zwanger bent hihi
    Gefeliciteerd!

7. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ja wij vinden het ook heel erg super!
    Morgen naar de HA. Ben heel erg benieuwd wanneer we naar de gyno moeten.
    En we zijn heel erg benieuwd hoeveel weken ik zwanger ben.

8. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Heb ook een banner gemaakt.
    Groot kans dat het niet klopt. Maar vind het zo leuk staan ;) :D

9. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey angelgirl

Gefeliciteerd meid! Echt super dat je gelijk had.
    Geniet van de mooie tijd die voor je ligt.

Knuf,

Moniek

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meid gefeliciteerd ;)

liefs Eleni

ps. Maar je banner klopt idd niet :p :)

11. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hee hallo,

Even een berichtje van mij :D
    Ben afgelopen week naar de HA geweest. Zei heeft mijn bloeddruk opgemeten en dat was goed :)
    Er is een afspraak gemaakt bij de gyno en 29 oktober mag ik daar naar toe. Jippie! Eindelijk weten we dan wanneer ik ben uitgerekend.

Verder ben ik wat misselijk en zuurbranden begint nu ook al te komen. Kan merken aan mijn broeken dat het strakker begint te zitten. Nu al? Omdat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben vind ik het nu wel heel erg spannend. Had ook al gelezen dat je bij de 2e zwangerschap je buik eerder begint te groeien dan bij de eerste? Maar denk zelf dat het bij elke zwangerschap anders is.

Maar het gaat verder harstikke goed. we hebben het mijn zoon ook verteld. Hij vind het leuk! Maar snapt het nog niet helemaal hihi. Hij zei, leuk mama mag ik een zusje, kom gaan we die kopen bij de intertoys :D

Verder mijn schoonouders verteld en mijn ouders. We konden het niet voor ons houden. Maar ze zijn heel erg blij :D

Als het goed is moet de zwangerschapsbanner nu kloppen ;) :)

12. Wendy Faber

17 okt 2008
    6
    0
    0
    Angelgirl,

Van harte gefeliciteerd meid. Geniet er van!

Groetjes Wendy

13. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Dank je wel Wendy :D

14. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal,

Het is even weer een tijdje geleden,maar ik zal jullie even op de hoogte brengen :D

Vorige week donderdag ben ik bij de gynocoloog geweest. Ik heb een inwendige onderzoek gehad. Toen was ik precies 6 weken zwanger. Het was een klein stipje om te zien. Het hartje konden wij nog niet horen :(
    Maar volgende week woensdag mogen wij weer komen. Heb er natuurlijk heel erg veel zin in!Hopelijk kunnen wij het hartje dan wel horen.

Verder ben ik elke dag misselijk en heb last van zuurbranden en heel erg moe en veel last van afscheiding. Maar dat hoord er natuurlijk allemaal bij de zwangerschap ;)
    Gisteren al een pakje gekregen van mijn schoonmoeder. Die is zo entousiast :D Wat klein is dat toch he. Mijn zoon is nu 3.5 jaar. Die zit nu in maat 104. Ja grote kerel is dat hoor. Maar als je dan zo die pakjes weer ziet van maatje 50. :oops: Echt super lief!

Waar ik wel een beetje mee in de maag zit is:
    Ik werk sinds een jaar bij een beveiligingsbedrijf.Maar ben nog in opleiding. Heb gisteren examens moeten doen van theorie. Nu hopen dat ik het heb gehaald want dan kan ik mijn praktijk aanvragen. Maar nu loopt mijn contract af eind december. En ben gewoon bang dat ik geen nieuw contract krijg. Ze weten nu al dat ik zwanger ben, maar dat heb ik puur gedaan omdat ik een functie heb waar je soms moet optreden.
    Een collega van mij zegt: ow groot kans dat ze je geen nieuw contract doen omdat het gewoon moeilijk is om je over een tijdje in te zetten met bepaalde diensten.Maar ben nog wel in opleiding.Dan mogen ze toch zoiets niet doen? Dat is het enigste waar ik mee zit eigenlijk....

Liefs Angelgirl...

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hmmm je opleiding wordt betaald door je werkgever?

Als dat zo is dan lijkt het me stug dat ze geld weg gaan gooien door jou te ontslaan maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.

Gefeliciteerd en heel veel succes.

16. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ja mijn opleiding wordt betaald door de werkgever.
    Indd ik zou het ook zonde vinden als ik geen contractverlening zou krijgen. Natuurlijk moeten we positief blijven. Over 3 weken krijg ik de uitslag van mijn examens. :D

Dank je voor je berichtje meid!

17. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal,

Gisteren zijn we ons heel erg geschrokken.
    We hebben gemeenschap gehad waar bloed bij is verloren. Heb gelijk de dokter opgebeld. En de assistente zei dat ik af moest wachten. Verder over de hele dag heb ik het ook niet meer weer gehad. Had gelukkig ook geen last van buikpijn of koorts.
    A.s woensdag naar de gyno. Hopen dat er niets ernstig is :(

Deel Deze Pagina