Zwanger? Of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Maureen1990, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen1990

10 dec 2008
    5
    0
    0
    Hey allemaal!

Hoop dat jullie mij kunnen helpen..

ik ben vandaag 22 dagen overtijd, en heb alle zwangerschapssymptomen die er maar zijn, op 1tje na, en dat is de misselijkheid.
    Nu heb ik na 10 dagen overtijd een test gedaan, deze was negatief..

Wat denken jullie? Zal ik zwanger zijn? Ergens hoop ik het heel erg, maar durf het ook weer niet te veel te hopen, bang voor een teleurstelling.. waarschijnelijk kennen jullie dat wel ;)

Nou hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen. Ik heb trouwens de huisarts ook al gebeld, maar die zegt dat ik nog maar ff af moet wachten... maar ben wel al langer als een half jaar zonder de pil....

Help!

Greetz! maureen!

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Ik zou nog een test doen..

Ik teste bij de eerste pas met 21 dgn overtijd positief.. daarvoor waren ze steeeds negatief...het kan, maar hoeft ook weer niet...alleen een test of ongi geeft uitsluitsel...

Een collega teste de hele zwangerschap negatief.. werd niet dikker (ja 2 kg) en je zag niks.. toen ze ineens erge buikpijn kreeg en in het zh belandde werd er gemeld dat ze 7 mnd heen was en aan het bevallen..(en ja ze heeft de hele zwangerschap gemenstrueerd..)

Alles kan dus...

3. Maureen1990

10 dec 2008
    5
    0
    0
    Oke.. Nouja, ik ga morgen dan maar is nog een keer testen...

Dankjewel in ieder geval!

Greetz Maureen

4. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hey maureen ,

Jeetje wat spannend !
    Ik vind het zelf ook vreemd , je heb alle sympthomen inderdaad , behalve de misselijkheid..
    En aangezien je al een hele poos overtijd bent !
    Niet iedereen heeft natuurlijk de zelfde symptomen he , mijn schoonzus was al 3 maanden zwanger (zonder dat ze het wist) en had nergens last van.
    Ze menstrueerde zelfs nog ! het is dus niet bij iedereen het zelfde.

Ik zou gewoon nog een paar keer testen , en dan hopen dat daar een supervette posi test uit komt !

Suc6 !

5. Maureen1990

10 dec 2008
    5
    0
    0
    IK BEN ZWANGER! :)

Vandaag getest en het was positief. Nu ga ik er lkkr van genieten samen met m'n vriend.

Dikke kus en bedankt voor jullie hulp

6. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    gefeliciteerd
    ik wens je een fijne zwangerschap toe

7. Maureen1990

10 dec 2008
    5