mn zusje kwam mij vorige week het blije nieuws vertellen dat ze zwanger is! zooo blij, erg leuk! vanaf zaterdagavond had ze wat bloedverlies en vandaag had ze eerste gesprek en echo bij vk.. er was helemaal niets te zien op de echo , is het nog te vroeg om iets te kunnen zien we denken dat ze nu dan een week of 6 zwanger zou zijn, en zou ze een mk hebben gehad? donderdag gaan ze een nieuwe poging wagen iemand enig idee
Volgens mij moet je met 6 weken welwat kunnen zien op een echo , zou een miskraam kunnen zijn . Heeft ze geen bloed moeten prikken voor hcg waarde , want ze kan ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben , dat zie je ook niet op een echo . Wat gaan ze nu verder doen , qua afspraken ? Of moet ze afwachten , als ze ergens over twijfelt zou ik gewoon weer de vk bellen....
ze moet donderdag terug komen voor een nieuwe echo nee ze heeft niets hoeven te prikken... ze kan nu niks anders doen dan wachten tot het donderdag is en dan hopen dat ze meer kunnen zien of vertellen