Hoi, hoi! Het is mij niet helemaal duidelijk ("vroeger" niet goed opgelet bij biologie denk ik..) Ik ben 30 december ongesteld geworden.. Nu zijn we 19 dagen verder. Hoe kan het dan dat de banner aangeeft dat ik in dag 21 van mijn cyclus zit? Ik heb pas 1 menstruatie gehad nadat ik met de pil gestopt ben dus ben er nog niet zeker van dat mijn cyclus regelmatig is.. De laatste keer was het dus wel gewoon 28 dagen.. Groetjes K
Hoi meid, de 1e dag van je ongi is de eerste dag van je nieuwe cyus, dus als je 30 dec ongi bent geworden is dit idd dag 21. Liefs
Dertig december is je eerste dag (1e dag van de ongsteldheid is dag 1 van de cyclus). December heeft 31 dagen, dus dat zijn al 2 dagen. Het is nu de 19e, dus bij elkaar opgeteld is het nu dag 21!
beetje dom van me inderdaad... en heb er niet aangedacht dat dec 31 dagen heeft én ben pas gaan tellen vanaf de dag erop... Doe maar net alsof deze vraag niet gesteld is, haha! O ja, komt het vaker voor dat de eisprong zo laat is? Ik was namelijk afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog voor andere zaken en daar zag je toen het eitje nog zitten.. Of is het heel verschillend bij iedereen?
Kan best een laat ei zijn hoor! Heb ik zelf ook, en komt misschien ook nog omdat je cyclus nog niet helemaal regelmatig is door het stoppen met de pil.. Een lange cyclus is alleen lastig, omdat je dan minder "kansen " in een jaar hebt dan bijv iemand met een korte cyclus, maar hoef verder geen probleem te zijn.bij de een springt het eitje bij bijv 18 mm en bij de ander bijv met de 24 mm, dat scheelt ook. Liefs Daantje