Rare 'buiksprongen' en 'zware' borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lieve allemaal,

    Sinds 1 week weet ik dat ik zwanger ben en al sinds die tijd rommelt mijn buik, maar geeft ook steekjes, krampjes en een opgeblazen gevoel. Ook word ik 's nachts vaak wakker en ja hoor, in de kou van de badkamer weer een plasje doen, brrr :confused: . Daarnaast zijn mijn borsten heel gevoelig; als ik 's avonds mijn bh uitdoe is het net of ze 'eraf gaan vallen', zo zwaar voelen ze. Aan de zijkant, als ik daar tegenaan druk, doen ze ook redelijk pijn/zijn gevoelig. Wie herkent hier iets van? Ik weet dat ik absoluut niet mag klagen, maar vindt het wel fijn als iemand anders dit ook herkent ;)
    Liefs,
    Lise
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het zijn inderdaad zwangerschapskwaaltjes. Gewoon erdoorheen en proberen te genieten.
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Deze kwaaltjes kunnen wel wat minder gaan worden in het tweede trimester van je zwangerschap.
    Bij sommigen blijft het , maar dat hoeft niet persee.
    Die steekjes en krampjes worden waarschijnlijk ook nog wel minder.

    Maar vervelend zijn ze wel, maar ze horen er wel bij.
    Hopelijk krijg je er wat minder last van de komende tijd.

    Groetjes
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lise,

    wat jij zeg over die borsten heb ik ook! alleen weet ik nog niet of ik zwanger ben. Aan het eind van de dag zijn ze heel zwaar en het trekt aan de zijkant niet normaal.
    ook als ik aan de zijkant druk voelt het onprettig. pfff ik heb nu al D/DD ik hoop niet dat als ik zwanger bent dat zo nog veeeel groter worden hihihi
     
  5. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Dat zijn precies de klachten die ik ook heb! Ik kan 's avonds niet eens mijn bh over mijn tepels trekken, moet 'm heel voorzichtig er vanaf trekken, hahaha... Ach, het hoort erbij en ik vind het eigenlijk wel geruststellend dat ik wat dingen voel, dat bevestigt het allemaal wel een beetje.
    En wat de maat van mijn borsten betreft... Ik hoop ook zo dat ze niet al te veel groeien, ik loop nu al met cup E... :(
     
  6. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Nou, cup C zou voor mij wel leuk zijn, zit nu met een B ;)

    Ik herken de krampjes en steekjes wel, maar ben meteen bang dat het de start is van een miskraam. herkenbaar?
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Dus er is herkenbaarheid onder jullie! Het rare is dat ik vandaag veel minder lasten heb, weinig buikkrampjes en iets minder zware borsten. Dan ga ik alweer twijfelen en denken; ik moet toch lastjes hebben, hahah. Dat is natuurlijk niet zo; mijn moeder en zus zijn vrijwel klachtenloos door de zwangerschap gegaan, dus misschien heb ik ook niet heel veel te klagen straks.
    Ellen, ik ben niet bang en ga altijd uit van het positieve. Krampen o.i.d. hoeven niet meteen een miskraam te betekenen, het kunnen ook samentrekkingen van de baarmoeder betekenen weet ik nu. Positief blijven!
    Trouwens, ik heb ook een cupmaat DD/E, en tja, ik denk dat ik nog wel ga groeien. Overall ben ik gewoon tenger (maat 34/36), dus ik moet straks nog oppassen dat ik niet voorover val ;)
    Liefs,
    Lise
     
  8. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    De pijn in mijn borsten is ondragelijk
    kan ze niet aanraken en weet niet hoe ik
    moet zitten of liggen
    en toch zie ik er niets vreemds aan
    misschien toch zwanger???
    herkend iemand dit?? :cry:
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Pijnlijke borsten heb ik altijd voor mijn menstruatie, alleen nu ben ik 6 dagen overtijd en heb wel getest, maar die was negatief.
    Maar ik denk wel dat het raak is voor mij, want bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me ook gewoon anders dan anders.
     
  10. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    AnnaS,

    Ik hoop echt dat je gevoel juist is!!
    Toi toi!
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik hoop het ook voor mezelf, ben ook er gewoon aan toe.

    Vanmiddag was ik samen met mijn vriend in de winkel (koopzondag) en liepen we bij een wiegje langs en of hij pakt een baby badjasje en toen zei ik van: wat moet je ermee.
    Haha tja zegt hij heb er zo weinig wat aan, en ik zo van hoezo?
    Moest nog beter mijn best doen. :D
    Nou heb het tegen hem gezegt dat hij zijn best misschien al had gedaan!
    Hij begon te lachen, maar goed het is nog afwachten wat er van komt!
     
  12. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    AnnaS,
    Heb je al een testje gedaan? Ben benieuwd!
     
  13. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik merk ook heel goed dat het heel erg kan wisselen iedere dag, dan heb ik hele zere borsten en ben ik super moe en de andere dag ben ik wat misselijk en die andere dag zijn mijn borsten minder gevoelig en soms heb ik een dag dat ik zoiets heb van oh ja ik ben zwanger!!
    ach die hormonen doen wat met je lichaam..!
     
  14. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi meiden!

    Lise, ik had gisteren getest en die was negatief en vanmorgen toen ik van bed kwam ( ik merkte het al in de rug) dat de ongi werd.
    Dus voor mij gelkd een nieuwe ronde, maar waarom ik precies een week later ben :(

    Eliesja ik weet er alles van die hormonen want in mijn vorige zwangerschap had ik in begin niet eens in de gaten dat ik ook wel zwanger kon zijn.
    Heb getest toen ik al 10 weken zwanger was.
     
  15. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    AnnaS,

    Nou, jammer hoor, maar nu kan je weer 'fris' aan een nieuwe ronde beginnen; toi toi!

    Liefs,
    Lise
     
  16. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Yep erg jammer, maar goed op naar de volgende ronde!
    Zwanger worden is soms nogn iet eens zo gemakkelijk.
     

Deel Deze Pagina