Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jeanney3, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Heb zondag geen test gehaald, want volgens mijn vriend moet ik nog eventjes wachten en als ik die test in huis heb, kan ik het niet laten om te testen, jullie herkennen dat vast wel.

Gelukkig heb ik het niet gehaald, want hij had gelijk wat betreft nog eventjes wachten. Want ging vanacht rond 4 uur naar de wc. En....... :evil: :evil: :evil: op bezoek. Dus niet zwanger. :cry: :cry:
    Ik voel me zo veraden door mijn eigen lichaam, want wist bijna zeker dat ik zwanger was. Maar dus niet! Ik weet het niet meer. Mijn dochter van 5 kon haar geluk niet op. Ze wou dolgraag een broertje erbij. Ze zegt: Mama iedereen op school die heeft een zusje en een broertje, waarom ik niet dan??? Ik heb alleen een zusje.

Maar ik laat het niet hierbij zitten. Zeker niet. Maak me klaar voor volgende strijd.

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @Lana dat komt niet zo vaak voor, ik snap wat je bedoelt dat het KAN maar je zegt ook gelijk gefeliciteerd ik denk dat je echt zwanger bent hoor, dan geef je wel valse hoop, want over het algemen wordt overal aangegeven dat je een test na 10 minuten niet meer mag aflezen. Ik heb ook welles na een kwartier ofzo ineens een streepje gezien en toch was ik echt NIET zwanger, alle keren dat ik ook echt zwanger was kleurde het streepje al terwijl de test niet eens voltooid was.

3. Niet meer actief

o wat jammer voor je Maar inderdaad op naar de volgende ronde!!!
    vol goede moed ;)
    gr hielkje

Deel Deze Pagina