Ik had ook 7 dagen voordat ik ongi moest worden al een soort van ongi buikpijk. Normaal had ik dit pas twee dagen vantevoren vond dit ook al erg vreemd. Mijn borsten deden ook ontzettend zeer en je kon al aardig wat aders zien. Heb vier dagen voordat ik ongi moest worden een test gedaan van senitest en jahoor een dikke lijn. Wat was ik blij. Hoop voor jou dat je Dinsdag ook een lijn hebt.
Pff vandaag kon ik het toch niet laten en heb getest, geen tweede lijntje, niet eens heeeel licht Ik weet dat ik nog vroeg ben, maar heb zo'n gevoel dat we toch voor ronde 8 gaan!
Is idd veel te vroeg meid!!! Ik heb 2 dagen voor NOD gedaan en zelfs dat is al te vroeg (maar het is ook zo verleidelijk ) Moed niet opgeven meid! Eerst afwachten nog! Had je geen kwaaltjes? Of dingen die er op wijzen? Of zijn die allemaal weg?
Nee de kwaaltjes die heb ik nog wel. Vandaag nog niet misselijk geweest (..gelukkig maar ook weer niet..) maar wel borrelende darmen. Ik ben gewoon zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd, of dat ik het gewoon TE graag wil.
Ja kan ook natuurlijk... Langs 1 kant ben ik dan blij dat ik niks voel. Maar toch, die temp he! En die bloeding 3 + 4 DPO, dan dat rood gister ertussen. (mama heeft ooit gezegd dat ze bij elke zwschap rozeverlies had paar dagen voor ze haar regels moest krijgen, dus dan ga ik daar weer op hopen na gister!)
Ik testte met de clearblue digitaal ook negatief. Miss zelfs vandaag nog, maar ik heb ze nie meer. Heb begrepen dat daar meer HCG voor nodig is. Ik had de of KV een indrooglijntje had op het forum gezet, omdat ik hetzelfde dacht. Maar ik ben toch echt zwanger!! Raad je aan ff nie een cb te gebruiken maar gewoon weer kv. liefs, mamaT
Hoi MamaT. Bedankt voor je reaktie en ik kan niet wachten tot ik zeker weet wat er aan de hand is. Het rare is dat het eigenlijk niet kan want mijn man is vorig jaar gesteriliseerd maar ja als dit toch waar is dan is het echt een wonder en dan wil ik het echt niet weg laten halen. Ik ga morgen meteen kv testen halen en ook proberen van dirxs drogistmerk en kijken wat die aan geven en als er weer streepjes komen dan bel ik meteen naar mijn huisarts en probeer ik een gesprek aan of ze in het ziekenhuis een 4de keizersnede doen. Waar ik erg tegen op zie maar je moet er wat voor over hebben Wat ik nu zo raar vind is dat ik in mijn lies zo n raar gevoel heb soort tinteling. Nou wat duurd dat w8 toch altijd lang he? Heel veel succes met je zwangerschap en geniet er lekker van. groetjes van essie
Pff mijn klachten zijn verminderd. Ben niet meer zo misselijk. Heb alleen nog krampen en wat pijn aan mijn borsten, maar goed dat kan ook een ongesteldheid betekenen. Begin de hoop een beetje op te geven!! Hier nog nieuws?
Oei! Hier is mn temp weer wat gezakt, nog steeds bruinverlies. Ook af en toe krampen dat ik denk "kut ik ben ongi" maar het is helemaal niet! Nog ff afwachten hoe het morgen zal zijn, en dan de paar dagen erna... Mss dat ik 14 of 15 DPO ff ga testen. Zit nu op 12 DPO en zou als het hetzelfde is als de 1e 3 rondes morgen dus ongi moeten worden... Mja zien wel he! Ben echt super zenuwachtig!!
Hey meisje89, Ik zit vandaag ook 12 dagen na mijn ei als ik goed geteld heb. Pff ik vind het zo spannend. Voor ons beide trouwens!! hihi. Ik wil mezelf niet teveel hoop inpraten, heb ergens diep van binnen ook een gevoel dat het niet raak is, maar een ander "stemmetje in mijn hoofd" zegt weer dat het wel zo is deze maand. Word er gek van!! Ik wil gewoon 2 strepen op de test!!!! Ik ga donderdag nogmaals testen
Nee vandaag niet getest, alleen gister! Probeer het echt vol te houden tot donderdag, hihi. Spannende dag voor jou morgen! Ben erg benieuwd en ik hoop het ze voor je, mijn duimen draaien op volle toeren
Pff ondanks mijn symptomen bleef de test vanmorgen weer maagdelijk wit Ik begin de hoop nu toch wel te verliezen. Moeten we dan echt naar ronde 8???
Heej Nikske89 Welke test heb je gebruikt eigenlijk? want ik zie dat je pas over 3dagen zou kunnen testen. Misschien was je gewoon nog wat te vroeg met testen. Ik heb zelf vorige week maandag getest, en zou die zondags ongi moeten worden.. dus een dag erna. En heb een test gehaald bij de apotheek. Misschien dat je die dan even kan proberen? of zo test die paar dagen voor de NOD al zou kunnen testen, weet zo even de naam niet meer. Maar succes, ik duim nog steeds voor je
Hey Misz86, Als eerste GEFELICITEERD !! Ik ben doktersassistente dus heb de test van mijn werk gebruikt, en ik heb de sensitest gebruikt. Maar beide negatief. Terwijl ik deze maand ECHT dacht dat het zo zou zijn. We wachten af en anders gaan we naar ronde 8.....
Ik ben gister ongi geworden! Alleen klopt er iets niet, mn temp is nog steeds hoog (vanmorgen 36,9 ) En verlies pcies minder bloed dan anders... Weet het niet goed! Maar het is echt ongi (gister echt veel krampen gehad)
Als eerste dankjewel Ik heb een keer gehoord dat de testen die de HA gebruikt pas na 2 weken positief zou kunnen aangeven mocht je zwanger zijn.. Dat zei namelijk mijn doktersassistente. Want ik was vorig jaar ook een keer over tijd, en moest eerst thuis 2 testen doen, en mocht daarna pas (was 2weken later) een test gaan doen bij de HA. Nu weet ik natuurlijk niet of elke huisarts dezelfde testen heeft. Maar ik hoop toch wel voor je dat je zwanger bent.! Liefss ;;
Vandaag weer nega getest, dus ik wacht mijn duiveltjes mar af helaas. Vrienden van ons hebben gister hun eerste kindje gekregen, een zoontje. Dus vanavond lekker op kraamvisite
Meid, ik hield dit topic al even in de gaten... Spannend hoor.. Maar je bent nog niet ongesteld geworden toch, dus geef de moed niet op!! succes!
Nou, ik zou toch ff een ander testje er tegenaan gooien. Begin dit jaar was ik ook zwanger en besloot na 6 testen toch ff naar de huisarts te gaan. De test van de huisarts was negatief, terwijl mijn 6 testen toch echt positief waren!!!! De dokter schrok daar wel even van.. dus miss toch even een kv-test doen..? Sommigen testen pas daaaaaaaagen na de NOD positief. Of miss moet je jezelf als dokterassistente ff prikken liefs, mamaT