3 dagen overtijd ben ik nou wel of niet zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door luusje84, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    Hallo allemaal
    hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!

Ik zal eerst even mijn verhaal neer zetten ik sta onder behandeling van een internist omdat ik een te snel werkende schildklier heb(had) ik had pillen gekregen om mijn schildklier helemaal stop te zetten dat is goed gelukt en nu heb ik pillen voor een te trage schildklier om hem dus weer opgang te laten komen , alles was nu goed zei de internist moet nog wel bijde pillen slikken voor te snel en voor te traag.
    ben ondertussen gewoon ongesteld geweest met een cyclus vn 28 dagen maar nu moest ik dus afgelopen zaterdag ongesteld worden, en heb maandag een test gedaan en was NEG maar nu 2 dagen later nog niks ook geen gevoel of ik het moet worden ik heb wel mijn eisprong gevoeld en een week daarna denk ik mijn innesteling want ik kreeg toen krampen en steekjes in mijn eirstokken en baarmoeder en dit duurde anderhalve week elke dag voelde ik hetzelfde, ook heb ik nu last van me tepels niet dag in dag uit maar met vlagen en soms misselijk ik kan moeilijk poepen om het zo maar te zeggen en heb ook roze slijm verloren, dat nu ondertussen wit is, mijn temp blijft ook hoog. kan iemand mij vertellen of ik mischien zwanger kan zijn???? en wanneer kan ik weer testen??

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hoi Luusje,

Ik kan je vanaf hier natuurlijk niet vertellen of je wel of niet zwanger bent ;) dat moet een test toch uitwijzen. Zo lang je niet ongesteld bent kan je om de 2 dagen een testje wagen en anders even langs de huisarts.

Mijn vraag is wel hoe dat zit met je schildkliermedicatie. Begrijp ik het goed dat je nu zowel strumazol (om schildklier stil te leggen) en thyrax (schildklierhormoon) gebruikt? Volgens mij is het namelijk niet goed om zwanger te worden als je strumazol slikt. Weet je internist dat je probeert zwanger te worden? Sorry voor het bemoeien, maar het is op zich wel belangrijk..

Succes!

3. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hoi blijmeisje

ik slik nu propylthiouracil en euthyrox , ja ik heb het de internist gezegd en hij zei dat als ik zwanger ben dat ik hem dan meteen moet opbellen voor andere medicijnen , ben nog steeds niet ongesteld ben nu inmiddels 4 dagen overtijd , denk dat ik morgen of vrijdag een testje ga doen.

4. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    Ik merk trouwens wel dat als ik elke keer wat eet dat me buik tekeer gaat , het rommelt alle kanten op en heb nog steeds steekjes aan de zijkant en lage rugpijn mijn temp is nog steeds hoog 37.5 en ik heb steekjes in me borsten aan de zijkanten, en ontlasting lukt ook nog steeds niet goed!!

hoop het zo alleen wachten duurt dan wel lang

5. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    heb net een test gedaan van etos eigenmerk , alleen en komt maar een heel licht streepje je ziet hem echt maar heel erg vaag maar ik zie hem wel:p ik heb er nog 1 liggen dus denk dat ik hem morgen ochtend nog een x doe met ochtend urine en hoop op een donkerder streep want ik weet het nou niet zeker

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi ik heb even mee gelezen

en ik d8 altijd een streepje is een streepje, ookal is hij nu nog maar vaag, als hij wel gekleurd is (zegmaar roze of blauw, ik weet niet wat de controlestreep voor kleur heeft?)

dan denk ik wel dat je zwanger bent, als je wel een soort lijntje ziet, maar die is echt wit zegmaar, dan kan het een vals lijntje zijn..

spannend hoor! en zowiso wel een test met ochtendurine doen! suc6!

7. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hoi sannehai

ja het is een heel licht blauw streepje
    het was zeg maar zo
    ik deed de test en zag meteen al een streepje toen kwam de controle streep en die was dik blauw daarna zag ik dat andere streepje heel licht worden maar ik zag hem wel
    phoeee wat vermoeiend dit he nou morgen ochtend nog een x testen en hoop op een betere eindresultaat en anders toch maar even naar de dokter toe en daar laten testen

in af wachting

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@luusje kun je er geen foto van maken en in het topic vage en of duidelijke zwangerschapstesten plaatsen zodat die meiden ff mee kunnen kijken en kijken wat ze er van vinden

spannend hoor, ik denk toch zeker als je hem gelijk zag dat het misschien echt wel zo is hoor :D!!

ik hoop het voor je!!

9. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    ja ik wacht het nog even af en wacht tot morgen me vriendin heeft net wel gekeken en die zegt van wel maar blijf toch nog onzeker morgen weet ik meer :)

10. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    nou jammer en hellaas vaochtend test gedaan en zag nu helemaal niks, vervolgens uurtje daarna naar de wc gegaan
    en ja hoor ONGESTELD balen maar ja nex time better

Deel Deze Pagina