Bloedstollingsprobleem?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendymvSenna, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb in een jaar tijd 1 buitenbaarmoederijke zwangerschap gehad, een miskraam en een vroeggeboorte bij 22 weken waarbij mijn dochter is overleden.

De gyn belde mij gisteren op met de test uitslagen van mn bloed. Eén van de uitslagen gaf wel een verhoogd percentage aan, maar volgens de gyn niet zo dramatisch hoog, dus heb ik geen medicijnen nodig bij een volgende zwangerschap. De gyn zei ook "je hebt PAS 1 echte miskraam gehad, dus wil ik wachten met medicijnen". Maar ja zo'n uurtje na zo'n gesprek zit je toch weer met allerlei vragen.

Hoeveel miskramen moet ik dan krijgen voordat hij verder onderzoek gaat doen of voordat ik wel medicijnen krijg. En het hele gebeuren met de placenta van Sophie* kan toch ook te maken hebben met dat bloedstollingsprobleemPJE.......

Word echt gek van mezelf en al die vragen. Ik las op i-net dat veel vrouwen baby asprines (ascall) nemen tijdens de zwangerschap als zij bekend zijn met een bloedstollingsprobleem, al is het maar uit voorzorg. Is er iemand bekend met het gebruik hiervan of een bloedstollingsprobleem(pje)???

Groeten,
    Wendy

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik moet het ook nemen als we weer losgaan..

de nonchalance die jij beschrijft bij je gyn loop ik ook tegenaan..
    dat is zo vermoeiend...
    kom goed voor jezelf op meis!

Deel Deze Pagina