hoi iedereen!! ik ben zwanger!! JEEJ!! ik kan het bijna niet geloven maar vanmiddag test gedaan en ja hoor duidelijk een 2e streep! waarschijnlijk 4+ weken!! duzzz wel spannend nog maar we zijn wel blij dat onze dochter een brusje krijgt! ik ga nu even een banner aanmaken!!
hihihihi ik kan t nog niet goed geloven maar net weer een test gedaan en ja hoor zeker een streepje te zien!!
Niet de hele Kruidvat leegkopen, haha! Hoe was de reactie van P? Enne geloof het nou maar, je bent echt ZWANGER!
nee heb 2 tesen gehaald voor 15 euri(duur ofniet dan) maar goed p. was erg blij haha toen ik binnenkwam kreeg ik gelijk een kus hihihi
Enne je mams ook al verteld? R vondt het hartstikke leuk en volgens mij hoopt ie dat ik nu ook snel wil gaan proberen,haha!
hihihi ik ben t eens met R! maar goed meis alles op zn tijd!! en nee mams weet t nog niet we willen het donderdag graag vertellen maar we zitten te bedenken hoe precies!
Vandaag positieve test gedaan, Als alles goed gaat zijn we uitgerekend precies 3 jaar na de geboorte van onze zoon
anna mamma ook gefeliciteerd!!! das wel grappig ik loop 1 dagje voor op jou!! en wat een toeval dat je op de geboortedag van je zoontje uitgerekend bent!! geniet van je zwangerschap! heb jij al ergens last van??
nou niet helemaal. bij de onze zoon was ik eigenlijk de 8ste uitgerekend en hij is de 17e geboren. Nu de 11e uitgerekend dus kan inderdaad op zijn verjaardag komen.