Zwanger of toch niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PaddySam, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddySam

PaddySam Nieuw lid

15 sep 2011
    2
    0
    0
    Administratief
    Beemster
    Ik waarschuw alvast, is misschien een beetje onsmakelijk. Maar ik denk dat we hier allemaal wel mee te maken hebben :).

Ik moet zo ongeveer ongesteld worden. Mijn cyclus werd de laatste tijd wel steeds iets korter. Het was vanaf maart 2011 tot juni zo'n beetje 27 a 28 dagen en daarna werd het elke maand ongeveer een dagje minder.De laatste keer ws het 24 dagen. Afgelopen donderdagochtend 6-10-2011 dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Ik zag toen ik naar de wc was geweest dat ik wat bloed verloor. Dus ik balen en ik een tampon ingedaan. Ik dacht ook nog het wordt echt steeds korter, nu zit ik alweer op 23 dagen. Ik heb zelfs de laatste aantal cycli opgeschreven om het toch even bij te houden hoeveel korter het steeds wordt. Maar 's middags ging ik mijn tampon verschonen, dus ik haal de oude eruit en er zat bijna geen bloed aan. Nouja, dacht ik, een beetje raar. Toch maar geen tampon in gedaan. Ik zat toch op mijn werk, dus ik dacht mocht ik weer iets voelen ik ben zo weer bij het toilet. 's Avonds nog steeds geen bloed. Toen ik met mijn vriend naar bed ging hebben we nog seks gehad. Tja je moet toch oefenen voor de volgende ovulatie :D. Na de seks was er toch weer aardig wat bloed. Shit, dacht ik, toch ongesteld. Ik weer een tampon ingedaan voor de nacht. Mijn vriend zei nog: "Tjee je bent niet zwanger te krijgen." (was een grapje, we zijn sinds maart bezig en mijn vriend zei voordat we eraan begonnen altijd dat het waarschijnlijk meteen raak zou zijn, want ik zie er zo vruchtbaar uit, hahaha) De volgende ochtend, haal ik de tampon er weer uit. Weer geen bloed, een heel klein beetje op de tampon. Het is nu zaterdag, 2 dagen later en nog steeds niet ongesteld.
    Ik twijfel nog een beetje om een zwangerschapstest te doen, want misschien is deze cyclus wel weer. Ik heb vandaag wel al een paar keer gehad dat ik dacht, ja hoor ik ben ongesteld omdat ik het een beetje nat en kleverig voelde worden. Maar als ik dan naar de wc ga dan is het alleen wat geelwitte afscheiding.

Nog maar even 2 dagen wachten denk ik. Maar ik wil het ook zo graag weten.

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Tja je weet maar nooit! Gewoon een test doen, dan weet je t zeker ;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    De laatste zwangerschap heb ik op zaterdag posi getest, licht.....in de avond slijmerig bloedverlies helderrood, in de nacht niks, toen brak het zondagmiddag redelijk los (dacht ik) gewoon zoals een ongi is maar dan iets minder......in de avond weer niks, maandag wel wat maar kon het met een maandverbandje over de hele dag af (had gekund zeg maar) dinsdagochtend nog wat en daarna niks meer......ik heb nu een tweede kleine van 9 maanden rondkruipen. Dus als je zekerheid wil hebben TESTEN

Deel Deze Pagina