Zijn dit zwangerschapsymptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fleur79, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Beste allemaal,

Wij zijn bezig voor ons 2e kindje, in juni heb ik helaas een miskraam gehad, toen even pauze ingelast van 2 maanden en nu weer serieus bezig.
    Op 23 september had ik mijn eisprong (ovulatietestjes) en sinds vorige week heb ik een aantal "kwaaltjes": zure oprispingen, veel dromen maar licht slapen, vanaf vrijdag licht misselijk, veel moeten opboeren......
    Ik kan vanaf donderdag testen, wat denken jullie?

groetjes!

2. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    hee fleur.

ik had mn eisprong ook de 23e en heb ook last van misselijkheid.
    het is niet veel alleen heb nu nog maar 1x echt de drang gehad om over te geven.

we gaan ook voor ons 2e kindje dus alles is super spannend

3. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Zooo hey wat lijkt ons verhaal op elkaar ik heb in juni ook een mk gehad,we zijn ook serieus bezig voor de 2e en 22 sept was het mijn eisp ik heb ook wat je nu heb,plus zere(.)(.) en mijn buik is toch wat opgeswollen ik mag morgen testen hier nog geen NOD te bekenen
    duimen voor ons!!!

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi, spannend!
    Ik had 25 sept ei en sindsdien zere tepels en binnen een paar dagen daarna zere boobs. Sinds vanmorgen (dag 22) een soort drukkend gevoel laag onder mijn schaambeen en ja, ook wel licht misselijk. Probeer er nog niet teveel hoop uit te putten, aangezien dit ronde 18 is. En ik al zo vaak van alles gevoeld heb en er niets was. Ik zit wel de hele tijd te denken of het nu erger voelt, ik denk het wel.
    Mijn cyclus is strak 28 dagen, dus nog 6 dagen te gaan. Ik heb supergevoelige testen van zwnager en kids liggen, daarop staat dat er vanaf 6 dagen voor NOD al duidelijkheid kan geven... maar durf nog niet te testen... Ik ga het volhouden om niet te testen tot dag 25 of 26. Pff wat duurt de week lang he?

5. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Ik heb alleen geen erg zere borsten, had ik bij de 1e wel, maar weet niet meer of dat na mijn NOD pas kwam of ervoor...afwachten maar
    Grappig Pinkster dat we zo gelijk lopen, zal leuk zij als we allebei zwanger blijken te zijn!
    Betties ik duim voor je, ik heb testjes besteld van sensitest die kan je ook al eerder testen, weet nog niet of ik gelijk ga testen of nog even afwacht...succes in ieder geval!

6. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    spannend!!:D

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Borsten voelen weer groter vandaag en mjin tepels zien er raar uit, haha... Ben er steeds meer van overtuigd dat het raak is. Vandaag dag 23, op naar dag 28...

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    nog een toevoeging: behoorlijk misselijk (of psychisch misselijk, haha). Als ik moet hoesten ga ik zowat over mijn nek, wat net al leidde tot een fronsende collega en de vraag of het wel ging. Beetje verkouden heb ik maar gezegd....
    Manlief zit over de mail maar te zeggen dat we morgen maar een test moeten doen. Ik had eigenlijk net voor mezelf besloten dat ik dat pas vrijdag ga doen. Als ie nl negatief is wordt het janken en depri en ik moet wel gewoon naar mijn werk, en als ie positief is dan is die smile niet van mijn gezicht te krijgen en heb ik het idee dat iedereen het meteen weet. Als ik het vrijdag doe, dan kan ik het meteen vrijdagochtend melden op mijn afspraak bij de gyn (en bij negatief meteen de frustraties eruit gooien) en daarna gaan we een weekend weg. Dan kunnen we het even gaan vieren en kan ik maandag weer 'normaal' aan het werk.
    Het zou toch wat zijn, na alle ellende van de afgelopen anderhalf jaar proberen.....

9. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Gisteren thuis gebeleven van werk was te misselijk, vandaag weer wat minder maar wel buikpijn, heb gister tch maar een testje gedaan, helaas negatief, maar nog steeds wel kwaaltjes, ik kan eigenlijk pas vanaf donderdag testen. Is het mogelijk dat je wel veel symptomen hebt maar nog geen hoog hcg gehalte?

10. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ik wist ook zeker dat het deze ronde raak zou zijn; voelde precies hetzelfde als jij in je eerste berichtje schrijft. Werd echter helemaal onzeker omdat ik 3 dagen voor NOD negatief testte. Testte uiteindelijk 1 dag voor NOD positief.

11. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    85eva, dat geeft moed, ik vind die onzekerheid echt killing....
    Nog even wachten maar, met welke test heb jij getest?

12. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    1 dag voor NOD positief getest met KV 2v5 en CB digitaal met indicator.
    Op NOD positief getest met CB digitaal (zonder indicator).

13. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    heerlen
    hee allemaal.

hoe thuis voel ik me zo belabberd.. ik ben moe echt heel moe zo moe bne ik in tijden niet geweest.
    brrr gadsie..

14. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Net nog eens een testje gedaan van sensitest, en zie een heeeeeeeeeel licht streepje, of ik wil het zien dat kan ook, morgen nog maar eens doen........djeeeez echt zo spannend!

15. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het voor je! Je zit nog maar 3 dgn voor je NOD toch?

16. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    heerlen
    fleur wann is je nod eigenlijk

17. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Hee Fleur79,
    Wat spannend! Ik hoop dat het raak is voor jullie!
    Ik heb donderdag mn NOD, dus moet ook nog even wachten. Het is inderdaad echt killing! Heb wel allerlei 'klachten' waarvan ik dus niet weet of het ontpillen is of een zwangerschap. Het is onze eerste ronde, dus we durven niet te veel te hopen.
    Ik heb een ontzettend opgeblazen buik. Ook zijn mijn borsten voller (vriendlief kwam er mee, haha) en zijn mijn tepels groter en erg gevoelig. Heb sinds een paar dagen ontzettende buikpijn (met vlagen) en lage rugpijn. De buikpijn voelt anders dan een ongi buikpijn. Pfffff... afwachten is moeilijk!

18. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Mijn NOD is donderdag 6 okt, dus nog even wachten maar....
    Net terug van werk en weer af en toe zo'n golf van misselijkheid, moet wel zeggen dat als het zo is dat ik zwanger ben dit wel totaal anders voelt dan bij onze eerste, toen helemaal geen klachten alleen pijnlijke borsten.
    Maar ja elke zwangerschap schijnt anders te zijn;)

19. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs

Spannend, ik heb mijn NOD dan ook! Zullen we elkaar op de hoogte houden? :D

20. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Wat herkenbaar wat jullie allemaal schrijven.
    Ik heb 27 september mijn eisprong gehad, volgens FF.
    Mijn NOD is 11 oktober. Sinds een paar dagen zijn mijn tepels gevoelig en sinds vanmiddag misselijk en kom er maar niet vanaf.
    Uiteraard hoop ik dat ik zwanger ben, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden.
    Van mijn 2 kids was ik in ronde 2 zwanger, dus het zou wel heel leuk zijn als het nou ook raak is, want dan ben ik weer in ronde 2 zwanger geraakt.

Deel Deze Pagina