Duizelig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zilla, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

het is weer zover, ik zit weer op het wachtbankje. Deze ronde voor het eerst getemperatuurd, dus ik weet zeker dat mijn ei geweest is. Ook slikte ik deze ronde voor het eerst teunisbloemolie (na mijn ei mee gestopt).

Nu ben ik na mijn eisprong zo'n 2x per dag een beetje licht in mijn hoofd. Zijn er meer mensen die dit na hun eisprong hebben (en het hoeft niet met zwangerschap te maken hebben hoor!)? Of zou het kunnen komen doordat ik gestopt ben met de teunisbloemolie? Ik vind het in ieder geval knap vervelend!

Wie o wie heeft iets soortgelijks?

2. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal niemand?

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ik heb elke maand na mijn ei last van duizeligheid ed.
    Ik heb nooit teunisbloem gebruikt, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @zilla ik denk niet dat het door de teunisbloemolie komt. Ik ben vorige ronde daar ook mee gestop na m'n eisprong maar had nergens last van. En mbt je duideligheid...tja de tijd zal het leren :)

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hier ook altijd duizelig EN misselijk tijdens eisprong (wanneer ik deze heb)

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Na beide bevruchtingen (zwangerschappen) wel ook duizelig geweest, maar ben sowieso snel duizelig.
    Wie weet!

Nog een dikke week wachten, of ga je eerder testen?

7. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hanna mom dank je wel voor je antwoord! Ik denk dat ik toch echt maar geduld moet hebben tot 1 december. ;)

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goed zo! Anders heb je toch ook nog geen zekerheid, sommigen testen pas echt na NOD goed positief. Succes met wachten!

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb net mijn eisprong gehad als het goed is. en ook last van duizeligheid en misselijkheid.. wie weet..

Deel Deze Pagina