Hoi Allemaal, Nieuw op dit forum, maar vandaag was een hele rare spannende dag en ik kan nu wel wat hulp gebruiken eigenlijk! Zaterdag, 11-2 heb ik een kruidvat (2v5) test gedaan en daar was helemaal niets op te zien. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan, ook één van kruidvat en daarin zag ik een lichte streep die net zo breed was als de teststreep. Vervolgens een CB test gehaald, en daarin kwam ook een lichte streep. Ook een CBdigital test gedaan, maar die zei 'niet zwanger'. Allemaal heel spannend en ik lees overal: een streep is een streep, maar toch.... hij is echt heel licht... maar daarentegen weet ik ook zeker dat ik zaterdag echt helemaal niets zag. Wat denken jullie? Ik zal even proberen of ik de foto van de kruidvat test hier kan posten. Op de foto is de streep bijna onzichtbaar zie ik nu, vanochtend was hij in alle hoeken hoe je ook keek wel te zien.
Oh, ik vergeet nog wel wat belangrijke info. ik ben al een week erg misselijk met vlagen. Iets waar ik voorheen nooit last van had. Ik heb steken in mijn buik, en denk dan iedere keer dat ik ongesteld ben geworden. Ik moet om de haverklap naar de wc, veel meer dan normaal. En ik heb met enige regelmaat steken in mijn borsten. ik zit nu op cyclusdag 28, dus wellicht nog vroeg. Maar de vorige keer werd ik op dag 26 ongesteld, dus cyclus van 25 dagen. vandaar dat ik nu al test.
Oh, ik vergeet nog wel wat belangrijke info. Mijn vriend zag vanochtend ook een tweede streepje. ik ben al een week erg misselijk met vlagen. Iets waar ik voorheen nooit last van had. Ik heb steken in mijn buik, en denk dan iedere keer dat ik ongesteld ben geworden. Ik moet om de haverklap naar de wc, veel meer dan normaal. En ik heb met enige regelmaat steken in mijn borsten. ik zit nu op cyclusdag 28, dus wellicht nog vroeg. Maar de vorige keer werd ik op dag 26 ongesteld, dus cyclus van 25 dagen. vandaar dat ik nu al test.
Danielle ik zie heel licht een tweede streepje... Morgen ochtend en anders over 2 dagen nog eens een testje wagen van het zelfde merk, als het echt positief is, zou hij dan duidelijker moeten zijn...
Zo was mijn eerste test ook en mijn test is nu Bekijk bijlage 223336 dus ik zou zeggen zwanger, maar test morgen of overmorgen nogmaals met ochtendurine
ik zie wel een streep en hoef niet te turen en een kv 2voor5 heeft veel minder hormonen nodig om positief te testen dan een cb digitaal.. dus zou over 2 dagen met een cb opnieuw testen.. dan staat er vast ZWANGER!
ik zou morgen(liever nog overmorgen) nogmaals testen. over een dag of 3/4 zal de CBdigitaal ook wel zwanger zeggen nog even geduld zou ik zeggen en ohja, doe het wel met ochtendurine
ik zie ook een streep.... mijn eerste test was ook zo en zie mijn banner spannend..... succes met wachten
ik heb nog twee hele domme vragen... maar ja, het is allemaal zo nieuw voor me.... kan ik nu nog wel gewoon met mijn vriend vrijen of gaat dat even niet....? En als je je urine op moet vangen, moet je daar steeds een nieuw bakje voor kopen of kun je hem na gebruik goed afspoelen, afwassen met sop en heel goed naspoelen en drogen? of beïnvloed dat de test?? Vriendlief en ik vinden het onwijs spannend allemaal!!!
Hai! Ik zie heeel licht een streepje. Morgen en overmorgen nog eens testen. En over het bakje, die hoef je niet steeds nieuw te kopen hoor. Gewoon goed afspoelen. Spannend hoor! Over het vrijen, dat kan ook gewoon. Wel zou ik er een klein beetje rekening mee houden zeg maar, beetje voorzichtig
Spannend!! En dat je vanmiddag om 5 uur nx ziet is wel logisch aangezien je het best test met ochtend urine. Succes morgen!
@ Danielle: ik zie wel iets, en hoop voor je dat het zo mag zijn. Zit momenteel in hetzelfde schuitje, vanmorgen getest en zag wel iets maar hopelijk is het ook echt zo. Ik duim voor ons allebei (en alle andere vrouwen hier!! )
Vanochtend getest, die van kv, maar er kwam een gedeeld licht streepje... Erg onduidelijk dus. De test van cb gisteren gaf wel een duidelijkere streep die aan zou geven dat ik zwanger zou zijn. Omdat het zo wazig is even langs de huisarts geweest en bloed laten prikken. Als het goed is krijg ik vanmiddag de uitslag.... Heel spannend want dan is denk de twijfel weg of ik wel of niet zwanger ben. Weet iemand hoe dat werkt? Bepalen ze in je bloed de hcg waarde? Ondanks mijn twijfel ben ik nog niet ongesteld geworden en ben ik continue misselijk en heb ik allerlei rare klachten...
spannend zeg! ja ze bepalen je HCG in je bloed. ik hou je topic even in de gaten. zou een mooi valentijnskado zijn zeg voor je vriend!