Ik heb vandaag bruin slijmverlies Ik zou volgens mijn berekeningen nog voor mijn eisprong moeten zitten. Wat denken jullie? Zou ik mijn eisprong hebben of heb ik hem al gehad of kan je ook voor je eisprong spotting (zo noem je dat toch?) hebben? Iemand anders misschien ervaring hiermee?
Ik heb dat ook sinds ik (na ks) met de pil ben gestopt. En op een gegeven moment, toen ik er bij stil stond, kwam ik er achter dat ik 14 dagen daarna ongesteld werd. Maar of je ei dan ook al is gesprongen weet ik niet. Misschien de volgende keer een keer ovutesten gebruiken? Of tempen? Deze maand had ik het bruinverlies wel minder als de afgelopen maanden. Succes!
Dank jullie wel! @stopcontact: ja, ik ben al aan het temperaturen en ovulatietest heb ik gisteravond voor het eerst gebruikt. Mijn test gaf de teststreep iets lichter aan dan de controlestreep. @felina: gefeliciteerd met je zwangerschap! Nou, dat zei bij jou toch wel wat dan dat bruinverlies. Deed jij ook aan tempen en ovutest?
Ik heb dat deze keer ook en snap er niks van. Mijn eisprong was volgens de berekening op de 14de en de dag erna kwam er bruinige slijm uit Heb dit bij de andere keren geen 1x gehad dus maak me een beetje zorgen. Maar als ik jullie verhaal lees dan komt het dus wel vaker voor. Hoelang duurt die slijmverlies bij jullie normaal? Liefs Leoniek
Het is voor mij nu de 3e dag en het is veranderd in af en toe rose/rode slijm... Een jaar geleden had ik een x een week lang bruin verlies. Wat is dat toch balen :x
Oke, dus het verschilt nogal dus. Maar zat te denken dat het ook misschien wel een innesteling kan zijn aangezien ik ook cyclussen heb gehad van 22 dagen Wacht gewoon af en bij mij is het echt bruinig echt oud bloed. Liefs Leoniek