Hallo allemaal, Gister heb ik, 2 dagen vóór mn nod, dik positief getest! het was een gewone test van de kruidvat. Het heeft 14 maanden geduurd maar ik was zo blij! Maar nu maak ik me ongerust. Kan het dan toch nog zo zijn dat ik morgen ongesteld word? Mijn borsten doen al zo'n 3 á 4 dagen geen pijn meer, daarvoor echt extreem. Maar krampjes rond mn buik waren er gisteravond nog wel evenals een vaag misselijk gevoel. Mijn temperatuur is vandaag hoog gebleven, zelfs iets hoger dan voorgaande dagen(37.0). Iemand ervaring?
Normaal als ge pos test zal je ook wel zwanger zijn hoor anders id week nog een digitale test doen en bloed laten trekken bij de huisarts,dan ben je gerust gesteld. Geniet er maar van
Hi justxme, Positieve test betekent zwanger hoor! Nu wil ik je niet ongerust maken, maar veel prille zwangerschappen lopen uit in een miskraam. Een van de symptomen is het wegvallen van de zwangerschapskwaaltjes. Ik heb het zelf vorige maand gehad, positieve test, vervolgens heel licht bloedverlies en na 5 dagen in eens geen zere borsten meer de dag erna heb ik de miskraam gehad. Het vervelende is dat je pas in de zesde week iets kunt zien op de echo. Bloedonderzoek is het enige dat wel iets kan vertellen. Of voor de rest heel veel wachten:x
Ik hoop het zo dat het klopt wat je zegt Jj14! Ben vanochtend nou al 3 keer naar de wc te gaan om te checken of ik ongesteld ben. Heb erg veel last van afscheidng, zoals altijd rond mn nod. En vandaag is mn nod. Alleen symptomen zijn weg, enkel mn buik voelt erg menstruatiekrampend I'll let you know.
Hey meid ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier vielen de kwaaltjes ook ineens weg en zelf nu nog weinig. Weer een heel andere zwangerschap dan de andere 2. Snap dat je bezorgd bent dat was ik ook 30x per dag naar de wc en hopen op geen ongi. Die mestruatiekramp zet je op het verkeerde been en dat zal de aankomende weken nog wel zo blijven. Je baarmoeder groeit en dat lijkt op mestruatiekramp en kan ontzettend zeer doen.
Allereerst zeg ik : Gefeliciteerd ! probeer ervan te genieten en maak niet al te veel zorgen !! Vandaag heb ik mijn NOD, ik heb zoveel krampen dat ik er gek van word, maar nog steeds geen bloed te bekennen. het komt en gaat de krampen, ik word misselijk van de pijn. vorige maand had ik pas krampen nadat ik ong was geworden. Ik loop ook steeds naar de wc. Wil de ong uitblijven ga ik morgen testen, langer kan ik niet wachten !