Hey allemaal, Ik ben in oktober gestopt met de pil. Toen heb ik hele lange cyclussen gehad. 107, 63, 54 en ben inmiddels weer bij dag 27, zonder eisprong volgens ovulatietesten, maar ook niet ongesteld dus het kan nog alle kanten op. Ik ben zo'n tien jaar aan de pil geweest waarvan de laatste 5 jaar aan de diane. Zu dit nu nog steeds ontpillen zijn? Voordat ik aan de pil ging had ik vrij regelmatige cyclussen van ongeveer een maand. Ik was eerst geduldig, maar het begint nu op te raken en ik ben bang dat ik wat heb...
Hoi hoi, Ben in december gestopt naar 8 jaar de pil tussen door nog een keer onverwachts zwanger geweest... Bij mij heeft de eerste cyclus ook heel lang geduurd 2 en 3 al minder lang. Voor de pil had ik hele korte cyclussen maar begint nu in de buurt te komen... Misschien nog even geduld...
Wat vervelend voor je.. Het ontpillen best lang duren, soms wel een jaar, dus ik denk dat het dat nog is. Maar als je twijfelt, zou ik je huisarts om advies vragen! Succes
Wat vreslijk voor je, zolang wachten. Maar het lijkt erop dat je cyclus steeds ietsjes korter lijkt..maar nog erg lang.. Sterkte..
Thanx dames voor het reageren..dat steunt ik denk dat ik de volgende ongesteldheid ng ff afwacht kijken of het weer korter duurt..heb nog ff..of die moet helemaal niet meer komen dat is nog beter