hey ik zit momenteel 4 dagen voor nod en heb heel de tijd soort van ongi krampjes. normaal als ik die krijg begin ik direct te bloeden nu dus niet. heb ook soms wat steekjes in men borsten maar ze doen niet pijn ofzo had vanochtend al wel een vroege test gedaan maar die was negatief zijn er nog mensen die dit hebben gehad en kregen jullie toch jullie menstruatie door of bleken jullie zwanger te zijn? groetjes
Zit een beetje in hetzelfde schuitje helaas. Wel symptomen, die ik herken van mijn vorige zwangerschappen, maar vanmiddag negatief getest met een test van KV 2 voor 5 euro. Ergens anders zei iemand ook dat ik wellicht te vroeg heb getest. Zit nu op dag 29. Vorige cyclus was 28dagen. Wacht tot zondag en als er dan nog niks is, test ik opnieuw... Succes meid en hopelijk testen we binnenkort beiden positief.
uit mijn ervaring met mijn zwangerschap, als je pijnelijke borsten krijgt, en pijn in de rug krijgt paar dagen voor dat je ongesteld wordt dan ben je niet zwanger. ik hoop voor je dat het anders loopt bij you.
maar heb geen pijn aan men borsten. ik voel af en toe een drukkend gevoel aan de buitenkant van men borsten richting oksel. maar pijn doen ze zeker niet. ach ja het zal wel niets zijn.. @ Misty : ja dat kan natuurlijk altijd dat je misschien te weinig hcg in je lichaam hebt. ik wacht nog zeker tot maandag dat is men nod dag heb ik ze maandag niet doe ik een testje.
misschien is raak maar ik zou wachten om te testen. Je kan eerder maar het is beter om te wachten tot je nod