Omvang buik bij 2de zwangerschap; kort na bevalling 1ste kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HopeSept12, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Hallo,

Het was nogal moeilijk om mijn topic een 'onderwerp' te geven!

Wij hebben een kindje van net nog geen 5 maand oud en we zijn ondertussen alweer 10 weken zwanger. Als alles verder goed gaat; dan zouden onze twee kindjes een goeie 11 maand in leeftijd verschillen.

Nu had ik een vraagje ivm de omvang van je buik.
    IK BEN NET 6 MAAND ZWANGER! Dit is echt niet normaal!!! Het is ook geen darmenbuik ofzo want die buik blijft gewoon 24h/24h

KOmt dit doordat ik zo snel na mijn 1ste zwangerschap opnieuw zwanger ben???

bedankt!

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik denk dat dit komt doordat je banden gewoon nog erg slap zijn. Ze zeggen niet voor niets 9 maanden ontzwangeren, dat heeft namelijk ook te maken met het weer stevig worden van je banden e.d.
    Was het volgens de gyn geen bezwaar om na je keizersnede weer zo snel zwanger te raken trouwens?

Wel super gefeliciteerd natuurlijk!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedoel je 6 maand of 6 weken? Maar het is volkomen normaal, hier schelen de kids 13maand en ging ongelofelijk snel!
    Ik kon het met 8weken onmogelijk verbergen

4. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Hier was ik 7 maanden na de bevalling weer zwanger. Maar mijn buikgroei was in t begin net zo langzaam als bij mijn eerste. Maar er wordt wel gezegd dat bij een 2de zws het wel sneller gaat.

5. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Bedankt voor de reacties.
    Onze gyn zag geen prob om zo snel zwanger te worden. Om eerlijk te zijn hadden we zo snel ook niet verwacht. Ons 1ste kindje kwam na 2,5 jaar en we hadden op het laatste 7IUI's achter de rug.
    Dus hadden we nadien beslist om de natuur te beslissen,...!

Ik kan dit nu nog maar amper verbergen dat ik zwanger ben. Veel mensen denken er niet aan dat het opnieuw een zwangere buik is; want de meeste denken dat dit nog mijn buik is van de geboorte!!

Wij moeten 20/5 terug op controle; dan zijn we 12weken voorbij en wil het dan pas zeggen! Of zou je dit eerder durven doen, zodat je die buik niet meer hoef te camoufleren??

Liefs x

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vergelijkbare situatie hier qua het snelle zwanger zijn. Ik had nog helemaal geen buik, nu sinds een paar dagen een klein bobbeltje.

Wij hebben het trouwens aan de omgeving verteld na de eerste goede echo..

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Boomm,.. Jullie kleintjes zullen echt niet veel verschillen in leeftijd!

Vandaag kreeg ik de 1ste vraag of het kan dat ik opnieuw zwanger ben,..

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

En, wat heb je geantwoord? Is t nieuws al een beetje gezakt bij jullie?

9. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb het stilletjes gezegd. Het was een goede vriendin.

Nog niet echt gezakt. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben gelijk 100% zeker dat het nog verkeerd zal lopen,...!

Het is zo raar

Deel Deze Pagina