Even een vraagje voor de action ovulatietesters onder ons: Ik heb deze maand voor het eerst de testjes gebruikt en 18 aug een knalpostieve test. Later op de dag nog een, die was al iets lichter en de volgende dag weer een licht streepje zoals die van de dag voor mijn knaller. Die ochtend ( de 19e dus) last van mijn buik en onderrug waarschijnlijk mijn eisprong. Nou had ik gister ineens heel veel rekbare afscheiding dus voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan. Nu komt het: tijdens het doorlopen stond er een spierwitte streep op de plek van de teststreep. Net alsof hij op dat plekje niet doorliep. Net nog een gedaan en precies hetzelfde verhaal. Ook na het wegtrekken van de paarse gloed in de rest van de test blijt dit lichter. Nu kan ik er van uit gaan dat het ongeldige testen zijn, maar ik vindt het heel typisch dat ik dit bij 18 testen niet gehad heb en nu ineens 2 keer achter elkaar.
heb het geprobeerd maar kreeg het niet op de foto maar het streepje was zeg maar net zo spierwit als voor je de test gebruikt en daaromheen dus lichtpaars van de kleurstof die erdoorheen trekt. eenmaal ogedroogd weer de hele test spierwit
Ik heb 6 maanden de ovulatietesten van de Action gedaan, waardeloos! Heb me overal netjes aan gehouden en elke maand zat die fout!! Ben overgestapt op Sensitest ovulatietesten en die zijn echt geweldig!! Kreeg echt een knaller elke maand en stipt 2 weken later was ik ongesteld, in de 4de ronde met deze ovulatietesten was ik dus zwanger!
Grappig , bij mij is juist de action testen die tnt alleen nog maar bij het juiste eind hadden , de sensi testen heb ik trouwens nog niet geprobeerd