Ohh wat spannend!! Ik vind het hoopvol klinken al vond ik de plaats van de tweede streep op je kv wel een beetje gek maar dat zal aan mij liggen Ik duim voor jullie!!!
Heb helaas geen testje thuis liggen. Heb het ook stiekem bewust gedaan want wilde even wachten tot na het weekend. Dankjulliewel voor jullie steun. Vandaag ook nog eens last van brandend maagzuur
Ik heb vandaag gebeld naar de huisarts en het uitgelegd en morgenochtend mag ik langskomen voor een bloedonderzoek. Dus ik moet nog even in spanning blijven.
Haha sparky. Ik drink namelijk best veel omdat ik nierproblemen heb en ben bang dat het de zwangerschapstest beïnvloed. Daarom wil ik liever afwachten op de bloedtesten. En ik denk nu wel dat ik toch niet zwanger ben, sinds vandaag opeens geen last meer van me borsten
Ja dan is het wel handig idd om te wachten. Toch vind ik het wel heel erg knap. Ik duim voor je dat je morgen een mooie uitslag krijgt.
Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties. Al mijn symptomen behalve de maagzuur zijn opeens verdwenen. Ben bang dat het toch een negatieve uitslag word :,(
Spannend hoor!! Ik duim dat het toch positief is maar ik had al eerder aangegeven dat het mi een valse test was (gezien de negatieve testen daarna en de pennestreep) en je klachten waarschijnlijk van een eisprong afkwamen (en je dus nog niet overtijd bent).
Hoi, Heb zojuist bloed afgenomen. En nu afwachten op de uitslag. Ik had vorige week dinsdag ongesteld moeten worden maar vorige week zondag en maandag verloor ik bruin bloed. Vandaar mijn zorgen voor een eventuele zwangerschap. Normaal gesproken ben ik heel nuchter hierin maar dit keer heb ik mijn twijfels.
Dankjewel lieve dorri. Bloed laten afnemen en nu afwachten. Ookal zal de uitslag negatief dan ben ik toch blij dat ik jullie heb mogen spreken want dankzij jullie heb ik me veel beter gevoeld de afgelopen dagen.
goed om te horen meis.. ik leeft ook echt met je mee! succes met afwachten.. wij blijven duimen... lfs, Dorri
spannend hoor! Hoop dat je al snel mag bellen voor de uitslag want dat wachten erop lijkt mij killing! Heel veel sterkte nog met wachten en laat je het even weten?