Vorige week vrijdag had ik een positieve ovulatietest. Vanochtend even een zwangerschapstestje gedaan. Het is de dipstick van zwanger en kids, de ultra gevoelige. Ik weet inmiddels dat ik hierop bijna altijd een tuurstreepje kan vinden als die is opgedroogd en ik maar hard genoeg mijn best doe. Ook dat die licht positief test tijdens mijn ovulatie. Maar... met mij vorige zwangerschap ook met deze getest (alleen dan de midstream variant) en dat hummeltje loopt nu bijna. Het streepje kon ik al zien binnen de afleestijd terwijl het testje nog niet droog is. Hij is ook roze in het echt. Maar goed blijft heel spannend. Vroeg testen is natuurlijk niet handig, maar kon me net als bij mijn vorige zwangerschap mezelf toch niet tegen houden. Wat vinden jullie van de test? Zwanger ja of nee?
Ik zie hem ook maar het is wel heel vroeg. Je zit dan nu op 7-8 dpo (er vanuitgaande dat je ei op zaterdag/zondag is gesprongen).
Zie m ook, maar ook geen goede ervaringen met deze testen. Zie ook niet op de foto dat ie roze is. Hopelijk over n paar dagen n mooie roze streep!
Ja de ervaringen zijn verschillend met deze testen. In het echt is die wel echt roze. Maar bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook vroeg met deze en dat is allemaal goed verlopen, maar goed, het is voor nu gewoon nog ff afwachten. Ik hoop ook dat ze gaan oplopen.
Ik zie ook een streep maar ik kan niet zien of hij gekleurd is. Ik ken deze testen heel goed en op het moment dat hij opdrogen is geeft hij een grijze streep. Pas als het gekleurd is, dan ben je zeker dat het positief is. Hoe ziet het er nu uit? Je kan namelijk nog lang nadat het is opgedroogd nog goed het streepje zien als je zwanger bent. Ben je niet zwanger, dan is ie weer spierwit.
@ Patri1982 Het testje is dus van vanochtend en er is nu nog steeds een licht roze streep te zien. Ik heb inderdaad ook gemerkt dat deze testjes indroogstreepjes geven maar deze zijn grijs en inderdaad later niet meer te zien.
Vandaag ongesteld geworden. Had er wel rekening mee gehouden ivm de vroege test, maar op 9dpo had ik niet verwacht.