Heel lief van jullie! Kan ik wel gebruiken ! Morgenochtend laat ik het weten.. Begin er een beetje in te geloven nu..
Wauw wat zou dat mooi zijn zeg, na een jaar?! Ik ken je niet, maar ik ben zo blij voor je! Zijn vast de hormonen 😉
Ik wil je absoluut niet bang maken, maar vorig jaar spontaan zwanger geworden. Hadden het niet verwacht omdat we er niet mee bezig waren. Ik begon te bloeden zonder krampen. Echter liepen mijn testen wel op. Had er zelfs 1 van clear blue waar 2-3 op stond. De gyn kon me vertellen dat in het begin van een miskraam je hcg ook gewoon kan oplopen. Je lichaam is immers bezig met zwanger zijn. Na een week doortesten werden mijn testen pas lichter. Ik hoop echt voor je dat het goed zit, maar ik heb hier helaas geen goed gevoel bij voor je.
Dit zou kunnen ja, maar vrouwen verliezen wel vaker bloed in het begin van de zwangerschap. Sommige vrouwen blijven ongesteld. Het kan dus alle kanten op nog.
Dames bedankt voor jullie lieve woorden! Zoals ik in het begin ook omschreef ben ik me er van bewust dat het niet positief uit zou kunnen pakken, maar " i'll take my chances... " Denk je dat mijn gevoelens niet gemengd genoeg zijn Ludieck? Ik begrijp dat dit forum vrij is om te reageren, maar ik vraag me wel af wat je wil bereiken met je : ik wil je absoluut niet bangmaken berichtje... Nu snap ik waarom sommige dames hier onzeker worden.. We zullen het volgende week in het ziekenhuis horen en wat daarna volgt weet ik gewoon niet.. Maar mijn hoop is er nog, zeker na vanmorgen!
Het kan altijd alle kanten nog op, ook als je geen bloedverlies hebt. Het enige wat rest is afwachten. En dat is super lastig.. Ik blijf je volgen.
Ze zeggen altijd dat je van het ergste uit moet gaan, maar ik zou in jouw positie gewoon hoop hebben meid! Mijn moeder heeft bij mijn broer 3 maand bloed gehad en zeiden ze dat het mis zou zijn, maar hij is er echt en kerngezond! Het is 50/50 en ik zal voor je duimen dat je gewoon zwanger bent van een gezond kindje!
Goedemorgen dames. Zojuist getest en nog steeds positief. Ik merk wel dat ik nog er bang ben, maar dat zal wel blijven. Ik ben me er van bewust dat de test niet op lijkt te lopen. Maar wat zegt dat? Op de indicator de 1-2 weken had ik niet gehoopt, maar zou theoretisch gezien kunnen. Gisteren wat lichte krampgevoelens gehad maar dat lijkt af te nemen. Ik bloed nog wel, maar stukken minder. Ik bel morgen het ziekenhuis!
Hoop dat alles goed is, versta jou ben zelf ook heel bang en terug houdend spannend allemaal he Duim voor je
Ook hier draaien m'n duimen! Heel veel succes met wachten tot morgen. Lijkt me ontzettend moeilijk.. Het liefst wil je het nu weten natuurlijk! We hopen op een goede uitkomst!!!
Dank jullie! Dit doet me goed om te lezen. Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga morgen niet testen, maar fantaseer langzaam over de toekomst met goede uitslag... Ik ga vroeg bellen om te vragen wat te doen.
Goed zo, je lichaam nu niet vullen met negatieve gedachten en gevoelens. Mocht het toch fout gaan, dan heb je in ieder geval je uiterste best gedaan om het goed te laten gaan toch Ik zelf heb 0% kans om deze maand zwanger te zijn, en toch kan ik het niet laten om te fantaseren dat er een iniminie-me in mn buik aan het groeien is hahahaha xD DOM!