Zwanger of toch niet?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jijenikke, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Goedemorgen dames! Ik ga zo bellen naar het ziekenhuis.. Wordt vervolgd!

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ben benieuwd!

3. jijenikke

Vanmiddag om 13:45 mag ik heen. Wat de vervolg stap
    is hoor ik dan, ik hoop iets van bloedprikken, maar weet zelf niet eens hoe het allemaal werkt. De vroege echo staat dan gepland voor begin september, dan weet ik sowieso meer. Maar omdat ik vertelde hoe moeilijk dit is, mocht ik vanmiddag langskomen voor een gesprek en eventueel meer....

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Spannend! Succes vandaag!

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Succes!!

6. jijenikke

Nou.. Ben net geweest! Omdat we geen eisprong weten weten we ook niet precies hoe en wat. Ze is uit gegaan van 5 weken en 4 dagen, maar er is niks te zien. Nou heb ik bloed geprikt. Op basis daarvan is de uitslag wel een stuk zekerder. Wanneer de stijging HcG past bij de weken of hoger is is de kans aanwezig dat het goedkomt. Is dat niet het geval en is hij aan de lage kant, dan is het waarschijnlijk niet goed.

Heb echt een slecht gevoel nU, maar we wachten het af.. Tot straks

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wanneer krijg je de uitslag dan?

Ze kon nog niks vinden? Is dat normaal met dit termijn? Ik weet het namelijk ook niet. Hopelijk is je HcG goed.

8. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    pfff, nog niets wijzer dan.......wat een spanning allemaal. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!!

9. jijenikke

Vergeten te typen, ze belt me straks! Ze weet het termijn ook niet zeker, maar omdat ik ook bloedverlies heb en kramp is het echt heel lastig... Alles is onduidelijk nu, ook in mijn hoofd. Maar nog even afwachten.

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend zeg!!!!!!!!!!!!!

11. mxm

mxm Niet meer actief

Ah wat spannend zeg!!! Pfff

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ohh spannend meid..

13. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Pff wat enorm spannend voor jullie. Sterkte met afwachten.

14. jijenikke

#54 jijenikke, 24 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2015
    Nou ik heb uitslag. De waarde is 26 in mijn bloed en dat is veel te laag. Bij dit termijn zien ze graag waardes van 100den of 1000sten.

Ik mag er volgens haar vanuit gaan dat dit het was. Dat het inderdaad niet goed is gegaan. Ik moet donderdag weer heen, de slijmlaag in mijn baarmoeder was niet dun genoeg zoals dat normaal gesproken is na een menstruatie. Dat kan betekenen dat nog niet alles er uit is of dat er toch wel iets zit ( maar dat mag ik eigenlijk niet meer geloven )

Wat een achtbaan was dit zeg! Voel me wel rustig nu ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik ga donderdag ochtend nog eens testen en volgens de statistieken zou deze dan lichter moeten zijn, waar ik vanuit ga.

Nu maar afwachten tot donderdag, maar toch wel met een ander gevoel. Bedankt lieve meiden voor jullie steun, maar het is nog niet over totdat ik donderdag zeker weet dat het over is.....

15. jijenikke

Goedemorgen, ik ben nog niet gerust gesteld helaas. Volgens de arts was ik gisteren 5 weken en 4 dagen, maar volgens mijn toevallige berekening en die van online ben ik nu pas 4 weken en 4 dagen.

Feit blijft dat wanneer de HcG waarde veel te laag is het eigenlijk nooit goed afloopt, maar toch...

16. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Pff wat spannend zeg. Ga voor je duimen dat je HCG gaat toenemen en je een goede en gezonde zwangerschap mag hebben. Sterkte meid!

17. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh wat spannend! Hopelijk gaat het toch nog goed.

18. jijenikke

#58 jijenikke, 25 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2015
    Lieve dames die met mij meegeleefd hebben, ik denk dat het definitief over is, vandaag iets verloren met veel bloed, wat precies weet ik niet , heb ik niet naar gekeken. Maar door het hevige bloeden heb ik echt het idee dat het over is. Donderdag definitief uitsluitsel. Nogmaals bedankt voor het meeleven. Op naar de volgende maand met een positieve test zonder kramp en bloed + een blijvertje!

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ah balen zeg! Sterkte en veel geluk voor in de volgende ronde!

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh nee, wat jammer!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen meid. Sterkte!

Deel Deze Pagina