Zwanger.. of toch niet.. Alle symptomen maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poentje, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poentje

Poentje Nieuw lid

22 sep 2015
    3
    0
    0
    #1 Poentje, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Hey allemaal,

Ik weet niet meer wat ik moet denken en ik moet het echt even van me af schrijven.. Graag wil ik ook jullie meningen horen.

Mijn vriend en ik zijn niet bewust bezig met zwanger worden maar we gebruiken niets om het te stoppen. Mocht het gebeuren dan zijn we natuurlijk hartstikke blij en we willen het ook beide, mocht het later gebeuren dan is het ook goed.
    Ik temperatuur niet en houd ook niet in de gaten wanneer mijn vruchtbare periode is of niet etc.

Nu heb ik een week te vroeg een bloeding gehad die 2 dagen duurde, een halve dag was het echt rood en best heftig, hele erge buikpijn, daarna werd het minder en de 2e dag was het heel weinig en bruin. Dit was vorige week donderdag, vandaag zou ik ongesteld moeten worden.

Sinds die bloeding tot nu toe ben ik niet echt mezelf meer daarom denk ik dat het om een innestelingsbloeding gaat. Ik ben overdreven vrolijk of er hoeft maar iets te gebeuren en ik ben heel humeurig en chagerijnig. Al een week buikpijn alsof ik ongesteld moet worden/ ben. Veel hoofdpijn. Misselijk door de dag heen, niet smorgens vroeg. Veel moe. En verschrikkelijk veel plassen. Normaal ga ik 4x op een dag en nu moet ik ieder uur. Soms ben ik net geweest en dan moet ik alweer en 9 van de 10 zijn ook echt gewoon volle plassen, niet 2 druppels o.i.d. Mijn darmen blijven rommelen.

Ik heb dinsdag een test gedaan en die had maar 1 streepje dus niet zwanger.

Soms ben ik bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt maar dan zou ik niet zoveel moeten plassen en de bloeding een week te vroeg hebben gehad en maar 2 dagen toch?

Kan je zo veel symptomen hebben maar toch nog niet voldoende hcg om te testen?

Er gaat echt zo veel door mijn hoofd heen op het moment dat ik niet meer weet wat ik moet denken.. Ik ben heel benieuwd naar jullie gedachtes..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt soms eerder ongesteld worden en een wat kortere cyclus hebben, ookal ben je normaal zo regelmatig als de klok. Sommige mensen slaan soms ook wel eens een cyclus over.

Vanaf innesteling/innestelbloed maak je HCG aan. Dan zou je dat dus onderhand echt moeten zien op een zwangerschapstest, al is het maar een licht streepje.

Even opnieuw testen dus.

En ja, helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden. Als je met zwanger worden bezig bent (al dan niet bewust), dan ga je toch overal wat meer op letten en valt je opeens van alles op aan je lichaam. Veel vrouwen merken juist niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken, terwijl ze de voorgaande rondes van alles voelden.
    Ook denkt men dat je altijd van alles moet voelen als je net zwanger bent, maar dat is dus helemaal niet zo.

Dus doe nog een test. Negatief is helaas nog niet zwanger en dan had je dus een kortere cyclus. Ik zou me dan gaan richten op je naderende eisprong voordat je die misloopt als je deze ronde weer zo'n korte cyclus hebt.

En verder je urine laten controleren door de huisarts. Dat vele plassen kan duiden op een blaasontsteking en daar hoef je niet per se pijnlijke klachten van te hebben. Kan de huisarts meteen ook nog even een zwangerschapstestje voor je doen! :)

Deel Deze Pagina