Gefeliciteerd wat een knallers! Ik zou het aan je ha voorleggen, dat je meerdere eitjes klaar had staan (overstimulatie heet dat toch) En graag zou willen weten of je echt zwanger bent (als twijfel ik daar niet aan!)
Waarom moet ze bloedprikken?? Ze is overduidelijk zwanger, dus ik zie de meerwaarde van het bloedprikken niet in. Is alleen maar overbodige medische kosten maken. Gewoon ziekenhuis bellen en zeggen dat je zwanger bent (je bent dus al overtijd!) en dat je een echo wilt over een week of 2-3
Gefeliciteerd je bent hartstikke zwanger zonder twijfel hoor! Ik begrijp waarom ze het afgeraden hebben ivm met kans op een meerling (2/3) en de complicaties die daar uit kunnen volgen. Toch snap ik ook jullie hoor en samen hebben jullie de keuze gemaakt wetende dat het een meerling zou kunnen zijn. Ben benieuwd hoor hoeveel het er zijn met de echo.
Gefeliciteerd! Zou niet bang zijn dat ze boos zijn hoor, ze willen je alleen duidelijk op het meerling-risico wijzen. Ben benieuwd of het er 1 of 2 (of 3?!) zijn over een paar weekjes op de echo! Laat je het weten...? Wat fijn voor jullie!
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig of het een meerling is 😜 Houd je ons op ee hoogte? Prachtige test, zo willen we ze allemaal!
Oh ik ben stiekem zo blij met jullie bevestiging.. En idd we hebben een bewuste keuze gemaakt al houden we wel rekening met de mogelijkheid/risico's van een meerling. Ik hou jullie op de hoogte! We hebben 18 juli een afspraak .
Wat een verhaal zeg! En wat super goed nieuws! Kan je niet bellen met het ziekenhuis met de vraag of je niet eerder terecht kunt? Je kunt dan waars nog geen hartje(s) zien, maar misschien wel hoeveek er zitten en of ze op de goede plek zitten. Mijn zus en schoonzus hebben beide in het traject gezeten en wij zelf hebben het traject opgestart (toen we gelukkig ineens toch zwanger bleken) en het ziekenhuis dacht altijd mee! Wij mochten toen bij de vk na drie dagen al langs komen. Wel met de opmerking dat er nog geen hartje klopt, maar ze moeten toch snappen hoe onzeker dit voor julle is!!! Wij zagen toen een iniminie stipje en zijn inmiddels morgen vier weken papa en mama van ons prachtige zoontje! Veel succes en plezier de komende tijd!
Ik durf het niet zo goed te vragen En nu heb ik ook nog eens heel veel buikpijn/rugpijn sinds daarstraks. Maar ik voel me een aansteller of zeur als ik zou bellen om eerder langs te mogen komen (mijn redenatie: als het eerder kan/mag/nodig is zouden ze dat wek gezegd hebben?). PS gefeliciteerd met jullie ventje!!
Ik snap je redenatie, maar een beetje zeuren mag best! In zH vergeten ze soms omdat ze zoveel vrouwen zien dat het voor jouzelf gewoon zenuwslopend is...!!
Gefeliciteerd hoor om deze testen kan je indd niet meer heen, en bij onzekerheid of wat ook maar zou ik indd gewoon bellen.