Hallo iedereen, Ik hen na een dik jaar proberen de stap gezet om verder te gaan. Gisteren had ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ze heeft een inwendige echo genomen waarop alles in orde bleek te zijn. Daarna heeft ze een bloedafname gedaan. Volgende week moet ik teruggaan om dit verder te bespreken. Ik vind het wel heel erg spannend allemaal! Groetjes
Spannend zeg! Hopelijk kan ze jou verder helpen.. Ben jij voorafaand eerst naar de huisarts geweest? Daar heb ik nu een afspraak voor staan. Vind t ook erg spannend..
Nee ik ben rechtstreeks naar de gynaecoloog gegaan. Ja idd heel spannend. Hoelang ben jij al bezig? Wanneer moet je gaan?
Ik wist niet dat dit ook kon.. Benieuwd wat ze volgende week zeggen. Wij zijn ongeveer 11 maanden bezig, maar t zijn de lange en onregelamtige cyclussen wat vervelend is, ik kan mijn eisprong niet vinden. Mag morgen naar de huisarts.. Vind t erg spannend en hoop dat ik niet naar huis wordt gestuurd om t nog ff te proberen. Heb overigens al een dochter waarbij we in 5 maanden aangeteld zijn, ook met een onregelmatige lange cyclus.