Hoi, Ik ben nu 6 weken zwanger (na vijfenhalf jaar wachten) en ik heb sinds gisteravond flink hoofdpijn. Normaal heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld wordt dit soort hoofdpijn. Nu maak ik me zorgen dat het over een paar dagen mis gaat omdat ik de (inmiddels beruchte) hoofdpijn heb. Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben? En dan het liefst natuurlijk met positieve afloop 😊
Helaas geen ervaring.. heb nooit hoofdpijn voor ik ongesteld moest worden en nu ook niet.. Weet wel dat het komen en gaan van allerlei symptomen niks zegt.. zo had ik als ik ongesteld moest worden, altijd 2 weken super veel pijn in mijn borsten.. dat heb ik nu ook nog steeds, maar s ochtends wel veel minder als s avonds. dus ik denk eigenlijk dat het niks zegt. Niet of het goed gaat, niet of het fout gaat. Kan je niet hoofdpijn hebben van het weer? Zo warm en benauwd.
Hier wel ervaring mee... Ook ik heb steeds een dag of 2 voor m'n menstruatie hoofdpijn.. Toen ik zwanger was van onze dochter (11jaar geleden) heb ik geen minuut hoofdpijn gehad. Bij deze zwangerschap kreeg ik ook rond week 6 hoofdpijn en maakte me ook onmiddellijk zorgen. De hoofdpijn voelde idd hetzelfde als voor m'n menstruatie en bleef ook dagen duren. Dan toch maar naar de gyn gebeld en volgens haar was dit volstrekt normaal. Is door de hormonale verandering in je lichaam.. En kijk.. Ik ben al meer dan 17weken zwanger. Heb wel nog steeds regelmatig hoofdpijn maar niet zo erg als in week 6 en 7... De hoofdpijn is nu ook niet meer zo hardnekkig en lang.. Probeer te genieten van je zwangerschap en zo weinig mogelijk zorgen maken want dat kan je hoofdpijn alleen maar verergeren.. Dikke proficiat met je zwangerschap.. ☺️
Dankjewel voor je reactie! Dit stelt me wel een beetje gerust! Ik zie dat jullie v ook heel lang hebben moeten wachten op jullie wondertjes. Pittig hoor! Dit is de eerste keer dat ik een positieve test in handen heb en ik ben hartstikke bezorgd. Probeer mezelf zo veel mogelijk af te leiden om er maar niet zoveel mee bezig te hoeven zijn. Maar die hoofdpijn bemoeilijkt dat omdat ik daar steeds mee geconfronteerd wordt en het belemmert me in m'n dagelijkse bezigheden. Donderdag hebben we de eerste echo. Ik hoop dat ik dan wat rustiger word 😆
Poebelie, Hebben idd ook een aardig parcour afgelegd... 😔 Heb in 2010 een miskraam gekregen nadat ik spontaan zwanger werd. Dat heeft er heeeeel hard ingehakt.. Dacht echt dat m'n wereld verging en dat ik dat nooit te boven zou komen. Gelukkig heel veel steun gehad van m'n man en dochter. Doordat ik bij m'n eerste ivf (voor onze oudste dochter) een zware overstimulatie had (ziekenhuisopname) stond m'n man er niet achter om terug met ivf verder te gaan ... En.. Het was toch al eens spontaan gelukt dus wie wist kon dit nog eens met een mooie afloop.. Maar nu 6 jaar later hadden we beiden iets van; het is nu of nooit. Dus de beslissing genomen om 1 keer ivf/ICSI te doen et Voila... Het resultaat. Maar.. Door de miskraam toen heb ik absoluut kiet de zorgeloze zwangerschap die ik bij m'n dochter had. Ik leef zelfs nu kog steeds van echo naar echo. Gelukkig voel ik onze kleine meid reeds af en toe. Vandaag gaf de papa een kus op m'n buik en ik voelde haar er zo naar toe kruipen.. Zalig moment.. En dat moment gaat bij jou ook komen!! Die eerste positieve test geeftbje zoveel vreugde maar ook zoveel onzekerheid. Ik begrijp je volledig en ik kan je zeggen om de zorgen en angst los te laten maar ik weet ook dat niemand een knopje heeft om dit uit te zetten... Ik hoop op een mooie echo met een kloppend hartje. Laat je iets weten hoe het is geweest??
Dankjewel lyzje , voor je verhaal. Je hebt heel veel meegemaakt! Wat fijn dat je zo'n goed thuisfront hebt, heel waardevol. Ik laat weten hoe het donderdag gaat. Nog een paar dagen afzien en vreselijk onzeker zijn...
Helaas is het vanavond misgegaan. Bij 5 weken en 6 dagen. Vanaf de hoofdpijn had ik al zo'n sterk gevoel dat het niet goed zat.
Een bizar verhaal, maar we komen net terug uit het ziekenhuis en aan de hand van ons verhaal en hun ervaringen gingen we erheen met de insteek om te kijken of de baarmoeder goed leeg zou zijn zodat we naar de volgende kans konden. Op de echo was tot ieders grote verbazing een dooierzakje en foetus te zien met een kloppend hartje. Het is echt een emotionele rollercoaster! Ik kan het niet bevatten. We mogen donderdag weer komen voor een echo en we mogen sowieso wat vaker komen voor echo's. Ze heeft ons wel gewaarschuwd dat het niet een heel gunstig gegeven is al dat bloed, maar wat ze verder op de echo zag, ziet er goed uit. ongelooflijk verhaal!
Ja, kwam echt uit de baarmoeder. Voelde het er uit komen. Het waren ook flinke stolsels van zeker 2 á 3 cm
Wat fijn en bijzonder dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Ik hoop dat het bloeden snel ophoudt en dat het ook bij jou, zoals bij vele anderen, 'gewoon' een van de zwangerschapsverschijnselen is...