Vanmorgen test van de action gedaan. Zwangerschap mogelijkheid is vrijwel onmogelijk, maar er kwam vrijwel direct een lijn te voorschijn, maar kan niet zeggen dat hij roze is... graag jullie mening
Op zwangerschapssymtomen heb ik een topic geopend. Ik voelde veel symptomen ondanks condoom gebruik, toen ongi geworden dus niks meer van verwacht, maar nu ook misselijk en buikpijn ?! Dus test om het uit te sluiten, maar dan krijg je zo'n twijfel test. Vind hem niet roze, maar hij stond er wel meteen dus lijkt me geen indroog lijntje..
Hij is best wel duidelijk! Kan hij niet op je eisprong reageren? Weet niet waar in je cyclus je nu zit?
Ik zie m ook, maar idd kan het niet van je eisprong zijn als je ook gewoon ongesteld bent geweest. Het komt wel eens voor dat een test daar op reageert, niet bij iedereen overigens. Enige dat je kunt doen is morgen of overmorgen er nog 1 doen. Is die opgelopen dan weet je genoeg
18e begon de menstruatie, het zou dus kunnen maar zou wel vroeg zijn. Maar gekke is, lijntje is nu nauwelijks nog te zien.. als ik last houd test ik over paar dagen nog een keer. Denk toch dat het echt geen zwangerschap is.. maar deze vage test deed me gewoon behoorlijk schrikken. Weet echt niet wat ik er van moet denken. Zelfs de man zag de lijn staan... vreemde zaak
Ik ook. Alhoewel die ook weer erg goed zijn in het reageren op een eisprong. Bovendien: Als het de 18e innestelbloed zou zijn geweest ipv een menstruatie, dan had je nu een onmiskenbare positieve test in handen moeten hebben en niet een test waarvan je zelf twijfelt of het lijntje wel roze is! Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan en je zit nu TWEE weken later.
Ben je wel ''echt '' opgesteld geweest? misschien was dat de innesteling vind hem wel erg duidelijk voor een eisprong...
Nou precies, als het al een zwangerschap was geweest had ik ook een knal test verwacht.. maar vind dit gewoon zo'n vage test.. opgedroogd is er vrijwel niks meer te zien. Heb in de jaren veel van deze testen versleten maar dit ken ik niet.
Lijkt me wel positief, ik vind 'm nog duidelijk dan mijn eerste test. Zou toch nog eens verder testen
Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Ik heb zon test gehad die reageerde op mijn lh-piek. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Ik heb ze bij al mijn zwangerschappen gedaan en dit resultaat had ik toen ik tussen de 4 en 5 weken zwanger was. Mooie test!☺
Ik hen iets soortgelijks gehad. Op 9 dpo getest met action en kruidvat. Kruidvat was negatief, maar action liet een streep zien. Toen ik later op de dag weer keek, was de streep weg. Ik bleek trouwens wel zwanger te zijn. Dit was mijn test Bekijk bijlage 527686
Dag dames, Ik heb gisteren (op mijn nod) en vandaag een action test gedaan. Beide gaven heel licht roze streep aan maar de streepjes zijn daarna verdwenen.. heel raar, heb eerder zoiets niet meegemaakt. Wat kunnen jullie mij adviseren?
Dit is geen positief streepje helaas maar opgehoopte vloeistof en dus de reden dat het afleestijd verdween. Het streepje staat veel te dicht op de controle streep namelijk. De controlestreep staat op deze foto naar rechts en dus hoort de teststreep ook naar rechts te staan en die staat hier naar links. Ik zou even 2-3 dagen wachten en dan weer testen. Hoeveel dagen na je eisprong zit je?