Dankjulliewel!! Zojuist de laatste predictor gedaan. De test streep is nu zelfs donkerder als de controle streep. En dat 1 dag voor nod! Vd week maar de verloskundige bellen. Wat zullen ze raar op kijken. Bij de eind controle van onze jongste, zei ze nog tegen ons. Ik zie jullie nog wel eens terug. Waarop wij stellig antwoordden dat we met 2 kindjes compleet waren...
Ja nou echt hoor haha! We maaktte haar toen nog nét niet voor gek uit. En moet je nu zien. Dankjewel!!
Dat zijn er 2 olé olé. Whahaha klein grapje maar vind je test ineens wel heel super hard gaan. Gefeliciteerd!
Wauww wat een mooie testen! Gefeliciteerd! Helemaal gezien jullie voorgeschiedenis. Andere 2 vi medisch traject?
Dankjewel!!! Voor onze oudste zijn we 2 jaar onder behandeling geweest van het ziekenhuis. 8x iui later, wat geen resultaat gaf. Zouden we overstappen op ivf. Omdat onze kansen ‘nihiel’ waren om via iui laat staan spontaan zwanger te raken. We moesten toendertijd een pauze houden van 2 maanden eerdat we mochten beginnen met ivf. En je raad het al.. in die 2 maanden ben ik zwanger geraakt vd oudste! De fertiliteitsarts/gyn, ik heb ze nog nooit zo stom zien kijken! Bij de tweede hebben we het gelijk na de bevalling op z’n beloop laten lopen, deze kwam 13 maanden na de oudste. En nu dit kleine wondertje zit er gewoon al na 2! Maanden. Echt zo ontzettend raar. En we zijn ook echt zo dankbaar, dat het ons nu op ‘een leuke’ manier gegund is. Zonder ziekenhuis, zonder ovulatietesten etcetc. Sow wat is het een verhaal geworden zeg...
Verloskundige gebeld. 4 juni eerste afspraak. Ze stond helemaal versteld. Net nog maar een clearblue gedaan wat in de kast lag. Ik word toch zó ontzettend blij als ik dat woordje zie staan : Zwanger.