Ok ik weet het allemaal even niet meer.. Zo'n 2,5 week geleden werd ik erg misselijk, zo erg dat het me echt beperkte in mijn doen en laten. Precies exact dezelfde misselijkheid als tijdens mijn andere zwangerschappen. Ook had ik een paar dagen een gevoel van lage bloeddruk alsof ik elk moment kon flauw vallen. Ook dit heb ik enkel bij de zwangerschappen gehad. Meerdere testen gedaan maar elke keer negatief. Na 1,5 week ben ik bij de dokter geweest en die zei kon van alles zijn dus wacht maar een paar weken. Paar dagen later moest ik 's ochtends mijn drinken uitspugen en heb ik weer de dokter gebeld om te vragen voor een bloedtest. Er is toen op meerdere dingen geprikt. Uitslag bloedtest negatief. En de rest van de uitslagen ook allemaal prima. Afgelopen week kreeg ik erg veel last van mijn liezen op exact dezelfde manier als de zwangerschappen.. en afgelopen vrijdag t/m zondag ongeveer had ik wat last van bruinverlies. Vandaag heb ik om die reden toch weer een testje gedaan en binnen die 5 minuten stond daar een heeeel licht tuurstreepje! Te licht om duidelijk te zeggen of het echt een zwangerschap is, maar ik zie hem in ieder licht. Ik zou nu rond de 6 weken dan moeten zijn.. hoe kan het dat nu 'pas' een tuurlijntje komt en wat moet ik nu? Mijn gevoel van een zwangerschap is nog steeds sterk, maar ik weet het echt even niet.. Op de foto's krijg ik het haast niet zichtbaar. De onderste foto heb ik even bewerkt, daar zie je het wel.
Hoi, Wat een vervelende situatie. Ik zou aandringen op een bloedtest om het hcg te bepalen. Het kan natuurlijk zijn dat je minder ver bent. Maar zo'n streepje is normaal rond 8, soms 9 dpo. Hoe lang ben je al van de ac af? En heb je ovulatietesten gebruikt? Zijn je cyclussen normaal regelmatig?
Nou ik ben aan de pil.. maar ben een aantal maanden geleden ook door de pil heen zwanger geraakt, alleen is dat toen heel snel zelf afgebroken. De test is met een duidelijker lijntje opgedroogd, zonder ook maar te hoeven turen..
Dat is wel bijzonder dan inderdaad. Ik zou in dit geval de huisarts echt vragen om een bloedonderzoek op onder andere hcg.
Ja ik wacht tot morgen even af, dan doe ik nog een testje en als die weer zo'n lijntje aan geeft ga ik toch maar weer de dokter bellen. Ik ben dan heel bang dat het buitenbaarmoederlijk is.. anders hadden de testen allang positief moeten zijn. Ik heb vrijdag een bloedtest gehad en die was negatief, maar de urine test was toen ook negatief.
Het lijkt op een indroger Als het geen indroger is ben je in ieder geval geen 6 weken zwanger maar 3,5 week/4 weken. En je eisprong dus dag of 11/12 geleden. Alleen heb je officieel natuurlijk geen eisprong met de pil Als deze sterk genoeg is voor je en je hem heel goed inneemt. Daar zou ik zelf als ik jou was even achteraan gaan als je tot 2x toe zwanger wordt tijdens de pil Als test positief is dan waren je verschijnselen van paar weken geleden een gewone griep (anders zou hij nu al knallen)
De laatste keer dat we sex hebben gehad was 4 weken geleden ongeveer.. Daarom ben ik dus bang dat het dan buitenbaarmoederlijk is omdat je dan wel eens leest dat vrouwen pas heel laat positief testen.. Het lijntje stond er al wel binnen de 5 minuten. Ik doe morgenochtend nog maar een test en als die weer zo'n lijntje aan geeft bel ik nog maar een keer de dokter en als hij morgen weer negatief is dan zal deze van vandaag foutief zijn. De misselijkheid is er nog steeds elke dag heel erg, dat is niet minder geworden.
Ik heb de vorige keer dat het door de pil heen ging ook aangegeven bij de dokter en die zei dat als het weer gebeurd dat ik dan kon bellen en dat de pil dan te licht kan zijn en ik een zwaardere kan krijgen.
Ik denk dat dit geen positieve test is maar een indroger. Als jouw klachten inderdaad van een zwangerschap komen dan zouden je testen veel duidelijker moeten zijn, al dan niet knallen. Zelfs bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik dan een duidelijkere test verwacht. Je geeft aan dat je 4 weken geleden gemeenschap hebt gehad, dus het is ook onwaarschijnlijk dat je dan korter zwanger zou zijn en je nu 8/9dpo bent. Kortom: ik denk dat je een heel vervelend griepje te pakken hebt en je testje ingedroogd is. Beterschap!
Dan schat ik de kans minder dan 1% in dat je zwanger bent. Ik vind de test er ook niet uitzien als een positieve test. De testen in juni vond ik er ook niet echt positief genoeg uitzien om van een zwangerschap (en bio-zw/mk) te spreken. Mijn vermoeden is dat de pil zijn werk prima doet elke keer. Je zou wel even.via de huisarts een bloedonderzoek kunnen laten doen om er hopelijk achter te komen waarom je dan telkens wekenlang misselijk bent. Dat lijkt me namelijk best erg vervelend. Succes!
Wel bizar dat er dan zulke duidelijke indrooglijnen komen. De testen zijn dan echt slecht achteruit gegaan vergeleken de tijd dat ik toen van mijn dochters zwanger was. Toen bleef een test ook echt wit wit, ook na uren. De kans op een zwangerschap is ook echt nihil, maar die misselijkheid is zo vreselijk heftig inmiddels al 3 weken en ik ben gewoon radeloos op het moment. Bloed is al geprikt vorige week op meerdere dingen, maar alle uitslagen waren goed. Dan moet ik denk ik toch maar verder laten onderzoeken waar het vandaan komt..
Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Dat zou ik inderdaad laten onderzoeken. Je bloedtest was dus negatief en ik zie ook geen duidelijke positieve urinetest, ik denk dat je de gedachte dat het door een zwangerschap komt echt los kunt laten. Je had dan nu sowieso al wel duidelijke strepen verwacht
Ik zou gewoon terug naar de huisarts gaan en zeggen dat je al ruim 3 weken zo vreselijk heftig misselijk bent. Laat hem/haar maar verder uitzoeken wat het kan zijn wat jou zo misselijk maakt, want van een zwangerschap lijkt het niet te komen (anders was er zeker wel hcg gevonden).
Ik heb net een sensitest dipstick gedaan en daar kwam binnen 2 minuten dit lijntje. Dit kan toch niet weer foutief zijn?
De lijn lijkt schuin te lopen tov de controlestreep (onderkant loopt naar links). Je kan een nieuwe bloedtest aanvragen op hcg als de vorige test inmiddels een week terug is.
Huh no way, die kan toch niet negatief zijn?? Lijntje kwam na 2 minuten, net zo paars en breed als de controle lijn, alleen wat lichter.
Vind trouwens dat de foto's hier slecht uploaden. In het echt een duidelijke foto met duidelijke paarse kleur, maar hier ziet hij er veel onduidelijker uit.