9dpo dan toch menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 28 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wij zijn begonnen met letrozol en echo’s

Volgens de laatste echo zouden we +- woensdag 19e een eisprong hebben ( de 72 uur regel)…
    Ik voelde vanalles wat ik normaal niet voelde, steekjes in mn liezen etc.. En dan nu vanmiddag ineens roze bloed op het wc papiertje, oke 9 Dpo kan innesteling zijn, maar nu is het wel wat meer geworden en helderrood…
    Als dit menstruatie is dan is het toch wel vroeg??
    Maar innesteling bloeding dat is meestal minder en roze of bruin heb ik me laten vertellen.

pff wat zou dit nou zijn?
    Als het mn menstruatie is dan moet ik Zondag weer starten met medicijnen, maarja, hoe kom ik daar achter?

Zo onzeker dit allemaal

Iemand die dit zelfde heeft ervaren?

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Innesteling bloeding kan ook rood zijn. Het komt niet heel vaak voor maar daarom heb je dus sommigen die denken de menstruatie te hebben gehad en toch zwanger blijken te zijn. Je zou zondag een vroege zwangerschapstest kunnen doen. Fingers crossed dat je een licht streepje te zien krijgt!!

tinkertje vindt dit leuk.
  3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja juist omdat je dat niet vaak hoort twijfel ik ontzettend.. Zou zo balen als het mislukt is.. Onze dochter is ook na vele jaren proberen en uiteindelijk met medicatie ontstaan, was in de 1e ronde gelijk raak ( Nu weet ik dat dit zeer zeldzaam is) maar toch.. We hadden echt hoop!

Sinds ik vanmiddag ben gaan bloeden heb ik ook non stop krampen in mijn onderbuik niet heel fel maar goed voelbaar, daarom denk ik dat het mn menstruatie is, ookal is het wel heel vroeg…

Dit is eng en spannend tegelijk!

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ga Zondag een gokje wagen..

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik denk dat het toch mijn menstruatie is, het is best veel, en nog steeds krampen dat is geen minuut gestopt incl de nacht..
    Helaas, wat een teleurstelling

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Klinkt idd als een menstruatie.
    Balen zeg
    Hopelijk is het snel raak.

6. tinkertje