HAllo allemaal! NOu ik ben deze maand begonnen met ovu testen en nou had ik 16 en 17 mei een posiovu test dus dacht me ei komt er aan! nou is het de 19de en vanmorgen was me temp nog niet hoog en ook zou ik gister mijn meest vruchbare dag hebben en toen had ik ook geen posi ovu test maar schijnbaar had ik die dus gewoon de 17de?!.. maar nou is mijn vraag hoe kan het dat mijn temp niet stijfd.. of kan het soms wat langer duren dan 48 uur? had gister en vandaag wel last van mijn buik dus dacht/denk mijn ei... mischien dat iemand hier ervaring mee heeft ? ik hoop op jullie reacties! was zo blij dat ik vroeg posi testen omdat ik normaal zn lange cycles heb! maar als ik me ei neit heb kan ik dus ook niet zwanger raken deze maand.. bedankt alvast! groetjes xx
hoi hoi Ik heb ook altijd ovulatietest gebruikt en ben pas later er bij gaan tempen. ook ik had geen tempverhoging, wel super positive testen en na 14 dagen altijd ongie. Bij de gyn bleek dat ik nooit een eisprong heb gehad! Het kan dus wel een posi test maar geen eisprong. Ik bleek PCO te hebben. Ik zou het zeker even aangeven bij de huisarts. Misschien heb je morgen wel een verhoogde temp dat kan ook nog natuurlijk. Succes ermee X Jikke
Oh ja, je hebt ook best lange cyclussen zie ik, mogelijk dat je ook PCO hebt, ik had namelijk ook rond de 40 en 50 dagen. Wil je natuurlijk niks engs aanpraten, maar je kunt kijken om eerder naar de huisarts te stappen, dan pas na een jaar, dat zouden verloren rondes kunnen zijn mocht je ook PCO hebben... Maar hopelijk is dit niet het geval bij jou
Nou ik was is aan het kijken of sites,, en ik zie dus dat als je pcos heb dat je heleaal niet ongi word!? en ik ben pas sinds 5 maanden bezig.. en heb vorige maand ook gewoon mijn ei gehad want toen had ik wel temp verhoging!.. dus... NU weet ik het allemaal niet meer je hebt me best bang gemaakt! x
Joh, maak je niet te druk. het kan voorkomen, maar niet bij iedereen hoor. En je bent nu 5 maanden bezig. Ook niet alles wordt bepaald door temp en testen. De natuur doet ook zijn werk. Ik heb ook een langere ziekte, maar verder geen PCO Zou me echt geen zorgen maken hoor!
pff ok! naja maar wat ik al zei had vorige maand ook echt een ei! maar weet iemand waneer me temp dan omhoog gaat? eingelijk zou ik gister mijn meest vruchtbare dag hebben maar denk eigenlijk eergister want toen had ik een posi ovu test en dan had ik gister of vandaag me ei?
Leeuw: Sorrie sorrie, wil je echt niet bang maken hoor! En als je vorige maand wel tempverhoging had, dan zal het heus wel goed zijn hoor! Wilde alleen even mijn verhaal doen. Ik baalde er achteraf van dat ik niet eerder naar de huisarts was gestapt, omdat het achteraf allemaal verloren rondes waren... Ik werd ook zonder ei wel ongie, volgens de gyn kan dat ook. Maak je niet druk, dat is absluut ook niet mijn bedoeling geweest!
Als je test toen posi was dan had je idd gister of vandaag een ei moeten hebben. Welke testen heb je?
haha ok lief dat je ff je excuses maakt! ik werd meteen helemaal gek! maarja laten we hopen dat morgen met temp oomhoogschiet! en anders 1 maand overgeslagen? x
ik heb de testen van babyboomshop,, maar bedoel je juist wel een posi test op de dag dat je je ei hebt of juist niet? hahah
als je een posi ovutest hebt... komt je ei binnen 24 a 48 uur... vandaar dat sommige 2 dagen een posi ovutest hebben
ok ik had dsu 2 posi testen.. maar nog 1 keer mijn vraag hahah ik ben erg hoor (erg onzeker ) op de dag dat je je ei hebt, heb je dan WEL of GEEN posi ovu test?
ja.. want als je ei voorbij is dan is je test niet meer positief.. dus dan is je ei als het goed is geweest...
ok want ik dacht dat als je je had geen posi test had! dus dan was ik de 16de schijnbaar het meest vruchtbaar en de 17 mijn ei? maar waneeer gaat mijn temp dan omhoog? morgen..
van tempratuur weet ik helaas niks af sorry ben zelf deze maand met me ovutestne begonnen.. en tempraturen doe ik dan niet vanwege onzekerheden en mijn tempratuur altijd wel schommelt.. maar misschien weet een ander daar wel antwoord op
hoi hoi ik een dag voor mijn ei gaat mijn temp altijd naar beneden en dan alsik de ei heb ghad dan gaat de dag ernaa mijn temp langzaam omhoog. dag 16 36,6 dag 17 36,4 ( ei) dag 18 36,6 dag 19 36,5 dag 20 36,7 dag 21 36,8 dag 22 37,1 en dat was vandaag liefs
Lijkt me toch wel lastig dat temperaturen. Het zijn maar zulke kleine verschillen. Dat moet je dan toch ook wel meerdere maanden doen om er inzicht in te krijgen.